MINE DAGER

Hei!

I går kom det dessverre ikke noe innlegg. Jeg brukte starten av dagen min på å filme en video som jeg lenge har gledet meg til, nemlig en ny “junkyard haul”. Jeg har sagt det så utrolig mange ganger, men jeg sier det igjen! Jeg liker skikkelig godt å filme disse videoene! Utrolig gøy å åpne pakken og stette sammen antrekk. Etter jeg hadde filmet måtte jeg være rask og skifte til noe litt “finere” siden jeg skulle i et juleselskap. Jeg kom derfor litt sent hjem og valgte heller å legge ut et bilde på instagram. 

Da jeg kom hjem fikk jeg også impulsivt overnattingsbesøk av en venninne og det var veldig koselig! Hun sov over til i dag og når hun hadde dratt begynte jeg å jobbe med noe kommende jeg gleder meg veldig til, som foreløpig er hemmelig. Deretter ville jeg komme meg litt ut, så jeg gikk ut og løp. 

Her er noen bilder fra videoen som forhåpentligvis kommer ut snart<3

  
 

Er du innom bloggen min hver dag?

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. Ja, jeg leser her hverdag og noe ganger får jeg ikke nokk tid. Gleder meg til videoen din kommer ut☺️ Du gir tips til kanskje noe jeg kan ha på meg☺️ Når kommer videoen ut? Hilsen Norah!

    2. Hei Jennie,😘
      Jepp jeg er innom bloggen din hver eneste dag.😁Det er fordi det er som å lese en bok.Det er alltid spennende og ofte en video eller en hemmelighet som man må vente på for og høre og det er veldig spennende.Og gleder meg til å se videoen den Junkyard haul nr 4!!!
      God ferie videre,😊Klem Ingeborg.💜

    3. Jaja! Hver dag, flere ganger til og med. Å lese innleggene dine er høydepunktet hver dag! <3 jeg elsker bloggen din, du er et forbilde og inspirasjon for mange jenter, inkludert meg. Hehe <3

    4. Ja, hver gang det kommer innlegg og jeg sjekker også hver gang jeg har sendt inn en kommentar for å se om du har svart på den 😊

    5. Sette* ( ikke sette) mener ikke å hate altså, tenkte bare det var greit å si ifra i tilfelle noen ikke forsto hva du mente💕

    6. Hei❤️ Jeg har vært innom bloggen din hver dag siden november 2013😍😍 og da mener jeg hver dag 🙌🏼 du er og kommer til å bli min all time favoritt person assa😱 Jeg elsker deg så ubeskrivelig mye, du har gjitt livet mitt så mye inspirasjon og glede❤️ Du er uendelig stort forbilde for meg, jeg elsker deg så ufattelig mye 😭😭😍😍❤️
      IG: Sigrid.haugo

    7. Ja og minst 5 gonger om dagen for å skjekke om du har lagt ut noe mer eller om du akkurat har lagt ut noe!!!💛😚😉 Kan du snart lage en vlogg??😄 Men jeg elsker å se dine junkyard hauls!!😉

    8. Ja, sjekker 1-2 ganger pr. Dag❤️
      Når er det Meet& great eller hva det heter? Har sykt lyst å treffe deg igjen💎

    9. Ja er innom bloggen hver dag og elsker at du bruker fritiden din på å blogge og dele livet ditt på insta

    10. Jeg er som regel innom bloggen din hver dag, noen ganger flere. Elsker bloggen din, og gleder meg til junkyard haulen!

    11. Ja( eller veldig ofte, det kan være at jeg noen ganger ikke har tid på grunn av f.eks lekser, trening osv..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg