ARIANA GRANDE YEAH!

Hei!

Jeg håper dere alle har hatt en fin 2. juledag! Dagen min gikk faktisk til å bygge en seng som jeg fikk til jul. Det var nok mest pappa som fiksa det, men ja ja. He he<3 Dere som har fulgt med på youtubekanalen min og her på bloggen visste kanskje at jeg ønsket meg det. Siden dette er den “dobbelseng” måtte jeg ommøblere litt på rommet for at det skulle passe. Nå må jeg bare fikse noen få ting så er det ferdig!

Nå tenkte jeg å kåre vinneren av to Ariana Grande billetter! Konserten skal jeg på selv og jeg gleder meg masse. Jeg husker sist hun hadde konsert og jeg ikke skaffet meg billetter. Så utrolig mange kule bilder og videoer fra konserten og syntes det så så gøy ut. Utrolig glad jeg derfor har billetter denne gangen.

Vinneren av de to billettene ble Eva Celine ( @evacelinekl på instagram)


 

Nå er alle vinnere kåret og julekalenderen er avsluttet. Nå er det tilbake til blogghverdagen og dele mer i fra mine dager og opplevelser. Jeg har noen videoer jeg skal filme, men denne uken begynner jeg også med å lese manus igjen. Allerede første uken i januar reiser jeg til London for spennende oppdrag. 

I morgen deler jeg en hemmelighet her på bloggen, så følg gjerne med. 

Liker du at jeg har kalender på bloggen i desember? Vil du ha det igjen til neste år?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Ja det vil jeg!💛
      Du må kose deg i London Jennie😚
      Hadde jeg vore i Oslo ville jeg og ha dratt på konserten, men nå er jeg på Bryne hos noen i slekta mi (Vi feira julaften her i år.) Men jeg håper virkelig at neste gang ho er i Oslo og skal ha konsert vil jeg komme😂😚😉 Kan du legge ut bilder og videoer på snap i fra konserten?¿ Forresten kos deg masse på konserten da😚⭐️

    2. Hei Jennie,😘
      Ja jeg vil gjerne ha kalender her på bloggen til neste år.Og selv vant jeg en Mango time klokke og jeg gleder meg super dupert til jeg får den i posten og jeg må si det en gang til Jennie,tusen millioner takk.❤❤Jeg sitter her hjemme og fremdeles ikke kan tru at jeg VANT en klokke.😘😱Og gratulerer med ny seng,selv har jeg dobbeltseng ca 160 i bredden så jeg kan strekke meg på skrått så lang jeg er uten om at jeg faller ned.For det har jeg opplevd før og det er ikke så godt.😂😂
      Og det er litt godt og bli ferdig med julekalenderen siden det er så koselig og lese de vanlige innleggene.👍
      En god bamseklem fra Ingeborg.

    3. Jaaa, vil ha kalender neste år❤️❤️ Elsker yt kanalen din og bloggen❤️❤️ Du er bare så vakker

    4. Liker kjempegodt at du har kalender på bloggen når det er desember 🙂 Vil gjerne ha det neste år også

    5. Hvor er kjolen du hadde på deg på julaften fra? Den du hadde på i Boomerang videoen du la ut på Instagram. Den var sykt fin!

    6. Elsker bloggen din 😊
      Ja, du burde ha kalender til neste år. Det var veldig gøy 😊 Koselig å møte deg på Soy Luna eventet i Oslo 😊 Klem fra Eva ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg