Første juledag

Hei!

Jeg håper alle hadde en fin dag i går, om dere feiret jul eller ikke. Jeg hadde en fin kveld med familien min, pluss bestefar. Dagen startet med å åpne julestrømpa og se på TV. På julaften går det alltid masse programmer som er koselig å se på. Jeg åpnet den siste luka på snapchat og det var 2 Ariana Grande billetter til konserten hun skal ha i Oslo i mai 2017! Jeg skal dit selv og gleder meg masse. Jeg skal kåre den vinneren av etJjunkyard gavekort som jeg la ut den 23. desember i dag, og jeg skal la konken med Ariana Grande billetter holde på litt mer. For å delta må du legge ut noe på instagram som viser at du er fan av Ariana! Om du velger å synge en sang av henne, ta bilde av plakater du par på rommet, danse…osv. Under det du legger ut må du tagge : @jenniefashion #jenniesofiejulekalender #jegvilvinnearianagrandebilletter. Ta gjerne og skriv noe mer om dere ønsker<3

Vinneren av et junkyard gavekort ble Ina (@inaberrefjord på instagram)

Jeg la meg ikke så alt for sent i går, siden jeg måtte stå opp allerede klokken 07.00 i dag! I dag tidlig var jeg nemlig gjest på ” God Morgen Norge” og sammen med meg i sofaen satt Hanneli, som kanskje noen av dere vet hvem er:-) Intervjuet var ikke så utrolig langt med det var veldig koselig og det gikk fint! Jeg dro deretter hjem og hoppet rett inn i kosetøyet mitt! I dag har jeg tatt det ganske med ro ellers og jeg gleder meg til flere dager med fri!!!


 

Klem Jennie

8 kommentarer

Siste innlegg