ALLE DE SISTE LUKENE

Hei!

 Nå er det virkelig ikke lenge igjen til jul! Bare 2 dager! Tiden går så utrolig fort og jeg begynner å stresse med kalenderen siden jeg har flere premier igjen! Jeg skal derfor kåre alle vinnerne av de lukene jeg har åpnet på blogg, instagram og snap den siste tiden. Det vil si wowgavekort, 2 abonnement på juliabladet, 2 signerte Marcus og Martinus bøker, Vapor Brush fra Gammapiu og mango klokke! Jeg håper vinnerene blir glad for premiene!

1. Gavekort på wow vant Rina ( @rina_pll på instagram)

2. Første abonnement på juliabladet får Silje ( @silje.mari på instagram)

3. Andre abonnement på juliabladet får Emilie ( @emilied04 på instagram)

4. Første signerte M&M bok vinner Benedicte ( @mm.benedicte på instagram)

5. Andre signerte M&M bok vinner Delina ( @delina.ia på instagram)

6. Vapor Brush fra Gammapiu får Sandra- Helen ( @sandra_helen_ på instagram)

7. Mango klokke får Ingeborg ( @ingeborghellerud2824 på instagram)

Jeg kommer til å kontakte vinnerene i løpet av kvelden så dere som vant trenger ikke sende meg noen mail eller direktemelding på instafram:)

Deretter vil jeg minne om at jeg har lagt ut en ny video på youtubekanalen min der jeg tester ut økologiske og naturlige produkter. For å komme til videoen tryk HER!

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. åååååå tusen takk Jennie<3 elsker deg!!!!!! Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne vinne!!!!Du er best<3

    2. Hei! Jeg bare lurte på om du kan lage en ny “sesong” med kokkeskole på youtube? Klarer ikke se de gamle videoene for de er for gamle. Forresten ikke alle de andre videoene du la ut for to år siden heller. Jeg likte veldig godt de videoene. Også lurte jeg på om du kan gjøre litt flere diy ting? Hilsen meg❤

    3. Når kommer junkyard haulen???
      Gleder meg sånn til å se hva du har valgt eller jeg har sett bodyen fra fila men gleder meg til å se resten❤️❤️❤️

    4. Dumt jeg ikke vant noe, men jeg elsker bloggen selvom😊 Lag flere YouTube videoer, jeg synes de er veldig kjekke p se på😍😍

    5. HEI, JEG ELSKER ALLE VIDEONE DU LAGER OG HAR VELDIG LYST TIL Å TREFFE DEG. JEG HÅPER JEG KAN DET EN GANG. FORRESTEN HAR JEG VÆRT PÅ ALLE WOW KOLLEKSJONENE DINE OG JEG DIGGER KLÆRNE.
      HILSEN WENG EN STOR FAN!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg