DENNE LUKEN TREKKES FORT

Hei

//Sponset premie

Denne luken trekkes fort. Allerede i morgen. Jeg har tenkt meg på posten for å sende alt i fra Mango klokke, TY Bamser, WOW gavekort og Makestyle premien som var i går 🙂 Selv om den premien jeg skal trekke nå, ikke er noe jeg trenger å sende.

Premien er to abonnementer av Bladet Julia. Du vil i løpet av et år motta 8 nummere av bladet rett hjem i din postkasse. Juliabladet er et magasin stappet med spennende intervjuer med dine favoritt kjendiser, morsomme quizer, tips til gode oppskrifter og inspirasjon fra moteverdenen. Altså en super premie spør du meg. Du kan sjekke ut nærmere ved å trykke //HER

For å være med her på bloggen svar på følgende

  • Hvor gammel er du?
  • Hvem er redaktør i Juliabladet
  • Hvem er din favorittkjendis?

For å doble din sjanse kan du dele bildet under på IG. 


 

Tagge det med #jenniesofiejulekalender og skrive: Jeg ønsker å vinne dagens luke i Jennie Sofie @jenniefashion sin julekalender .

Lykke til

Nå har jeg også offisielt ferie! Jeg har gleda meg så utrolig lenge til dette. I dag var det siste skoledag og vi slutta allerede klokken 11.00. På den korte tiden fra vi startet til vi sluttet hadde vi fellestime i gymsalen, vi spiste rester fra ballet i går og vi fikk utdelt karakterkort! Nå er jeg klar for å sove lenge og kose meg med venner og familie!

Klem Jennie

 

62 kommentarer

Siste innlegg