FOR MANGE LUKER!

Hei!

Jeg beklager for at det nesten ikke har vært noen “vanlige” innlegg på bloggen så langt i desember! Jeg har kommet ut med en video og noen vanlig innlegg, men det er alt. Resten har vært julekalender! Når julekalender er over vil det komme flere innlegg fra hverdagen min! jeg har faktisk “for mange” premier igjen for hvor mange dager det er igjen til jul, så en av dagene nå før jul vil det bli åpnet 2 luker på en dag. (Kanskje mer)  Jeg har vært mer aktiv på snap med noen stories og det har vært gøy og flere har gitt tilbakemeldinger på at de likte dette.

I dagens luke er det en kul premie i fra Makestyle, en Vapor Brush fra Gammapiu. Det er en elektrisk børste med damp, som retter håret i mens du børster det. For å ta en komme til produktet trykk //HER. 

I dag har jeg faktisk juleball så nå skal jeg faktisk gå og fikse meg for det. Jeg har kjolen min, sko og så skal jeg sminke meg<3 Jeg krøller håret med Mast Volume 2, jeg kan forsøke å få tatt noen bilder som jeg senere kan dele med dere her på bloggen. Noen av dere vil kanskje se kjolen min også. Jeg er veldig fornøyd med den og gleder meg masse til å ha den på. 

 

DAGENS PREMIE

For å delta må du svare på følgende i en kommentar her på bloggen:

1. Alderen din

2. Beskriv kjapt håret ditt ( farge, lengde, rett, bølgete ol.)

3. Hvilken dato la jeg ut ” Christmas tag 2016 feat. min lillebror” på youtube?

( Sist men ikke minst må du skrive inn en email eller Instagrammen din så jeg kan kontakte deg om du eventulet vinner)

LYKKE TIL!

 

Klem Jennie

243 kommentarer
    1. Jeg har blondt rett hår sirkel like langt som deg .du la ut christmas tag 2016 feat. Min lillebror 16.12.2016
      IG- heddahh.hhh

    2. 1. Jeg er 12 år
      3. Håret mitt er svart/mørke brunt jeg har litt fall under håret og håret er ca en halv meter
      3. Du la ut “Christmas tag 2016 feat. min lillebror” den 16. Desember
      IG: erikaa.04

    3. 1. Jeg er 16 år⭐
      2. Jeg har halvlangt krøllete hår💇
      3. Du la ut christmas tagen med broren din 16. desember🎄
      IG: hannakarolinef

    4. 1. Jeg er 13 år💛
      2. Jeg har mørkt, hår ned til livet, og litt bølgete hår.💛
      3. Du la ut “christmas tag” videoen den 16.desember💛
      IG:sirawankhongsim

    5. 1. 13-år
      2. Håret mitt er blondt og tjukt, og det er ganske langt. Det er verken rett eller krøllete.
      3. Du la ut videoen “Christmas tagg 2016 feat. min lillebror” på YouTube 16 Desember.
      Du kan kontakte meg på IG : @juliehavnen

    6. 1. Jeg er 12år
      2. Håret mitt er veldig krusete og krøllete og det er ganske mørke blondt og litt ombre aktig
      3. Du la ut christmas tag ft. min lillebror 16.12.2016
      Email: [email protected]
      Ps. Den rettetangen var sykt fiiin❤️❤️❤️

    7. 1. 12 år
      2. Jeg har mørkt/blondt, langt hår og det er rett.
      3. Du la ut julevideoen med lillebroren din den 16.12.2016.
      Insta: @melizgirl

    8. Hei😊💞.
      1: Jeg er 15 år.
      2: Jeg har hår til skuldrene som er mellombrun. Det er ganske slett.
      3: Du la ut “Christmas TAG 2016 feat. min lillebror”-videoen den 16. desember.

    9. 1. Jeg er 13 år.
      2. Jeg har brunt hår og håret mitt er veldig poff og jeg har veldig store krøller, så denne gaven kunne blitt perfekt for meg<3 Jeg retter håret mitt i strekk hver uke, så kunne blit myyye lettere for meg med en sklik rettetang
      3. 16.12.16

    10. 1) Jeg er 13 år
      2) Jeg har mørke blondt hår, det er ca. samme lengde som ditt, det er rett med litt fall
      3) Du la ut videoen 16. Desember 2016
      IG: marieberdal

    11. 1. Jeg er 13 år
      2. Jeg har brunt hår og håret mitt er veldig poff. Det er veldig krøllette så jeg retter håret mitt i strekk hver uke i to timer, så denne gaven hadde vært perfekt for meg
      3. 16.12.16
      På ig heter jeg @azizeboyar

    12. 1. 16, snart 17.
      2. Langt, lyst og bølgete hår, ca. til korsryggen.
      3. 16.12.2016
      @Malinjohnseen

    13. Alder: 14 år
      hårfarge: Brunt
      lengde: jeg er ikke helt sikker på hvor langt håret mitt er, men det er sånn ca 10-12 cm nedenfor skuldrene mine når det er rettet
      hårtype: hårtypen min er helt jævelig mildt sagt. Altså jeg vil ikke si at håre mitt er direkte krøllete for det er det ikke, men det er veldig krusete oppå og masse “småkrøller” under.
      Du publiserte yt-videoen din “christmas tag 2016 feat. min lillebror” 16. desember
      Instagram: @mariamonsrud

    14. 13 år, jeg har sånn gyldentbrunt hår nesten litt sånn gullhår…jeg har hår ned til rett under puppa eller vet ikke helt hvordan jeg skal si det… det er litt bølgete. Du la ut christmas tagen med lillebroren din 16. Desember 2016. Instagram @noramkristiansen

    15. 12år
      Håret mitt en mørke brunt nesten sort, ganske langt jeg er 143 og det går nesten ned til rumpa. Jeg har veldig tynt hår. Det er ganske rett men det blir stor forskjell når jeg retter det😉
      Du la ut juletaggen 16.12.16
      Insta. mathildeberg04
      Mail. [email protected]

    16. 14 år
      Håret mitt er mørkemørkebrunt og er rett, men blir fort småkrøllete når det er fuktig // blir vått.
      Christmas tag kom ut 16. desember ❤

    17. 13 år.
      Rett, brunblondt, halvlangt hår,
      “Christmas tag 2016 feat. min lillebror” ble lagt ut 16.Desember

    18. Jeg heter Emilie og er 13 år. Jeg har langt lyst hår, og det er litt bølgete. Jeg har utrolig lyst på den!!!😍
      3. Du la ut “Christmas TAG 2016 fest. min lillebror” på YouTube 16. Desember. 16.12.16
      Insta: emilie967. E-post: [email protected]

    19. Jeg har kort lyst hår som er rett.
      Den christmas tagen med din lillebror ble lagt ut 16 desember🎄 På Instagram heter jeg aurora_hellum ✨ GOD JUL JENNIE SOFIE🎅🏼

    20. Jeg heter Hanna 🙂
      Jeg er 13 år gammel.
      Håret mitt er blondt og ca. like langt som ditt. Jeg har ganske rett hår, men får lett bølger i bakhodet.
      Du la ut “christmas tag 2016 feat. min lillebror” den 16. desember på youtube 😉
      mail: [email protected]
      insta: hannapekeberg

    21. 1) jeg er 14 år
      2) håret mitt er brunt, litt lenger enn til skuldrene og er utrolig fluffy og bølgete/krøllete
      3) du la ut christmas tag den 16.desember
      ig: isabelleaslaksen ❤

    22. 11 år
      Brunt hår, langt, rett++
      16.desember ble videoen lagt ut på YouTube:))
      Min IG: Helene_egeland

    23. Hei! Jeg er en 13 år gammel jente med tynt, mørke blondt hår uten så mye bølger. Jeg har mest lyst til å vinne denne fordi lillestøsteren min, 10 år, langt, tykt og bølgete hår, elsker å rettet håret, men børsten vi har er veldig dårlig. Jeg tenkte dette kanskje kunne vært en fin “etter julegave” eller noe lignende som begge kunne fått godt bruk for 🖤 Instagrammen min heter malenefr, er ikke så mye på email så hvis du kunne tatt kontakt (viss jeg vinner) der så hadde det hvert veldig fint!

    24. Alder: 12 år
      Håret mitt: Mørkeblondt hår ned til skuldrene, når jeg har fett hår er det rett, men rett etter jeg har vasket det, blir det veldig bølgete. (Liker best rett hår)
      Når du la ut “Christmas tag 2016 feat. min lillebror”:16. Desember (2016)
      Instagrambrukeren min: @hilmetora
      (PS: Eeeelsker bloggen din😍😍)

    25. – Jeg er 14 år
      – Jeg har blondt, ganske langt hår. Det rekker meg nesten til navelen. Det er bølget, men jeg retter det nesten hver dag.
      – Du la ut videoen den 16. desember 2016
      IG: @ingvildwedde
      Mail: [email protected]

    26. -Jeg er 13 år
      -Jeg vil beskrive håret mitt som: Langt og bølget, i fargen kobber/kastanje…
      -“Christmas tag 2016 feat. min lillebror” ble lagt ut 16. Desember 2016.

    27. Eg er 12 år og håret mitt er langt og blondt og rett, christmas TAG videon kom ut 16.12.16
      (Instagram: Selene_elin)

    28. Hei💓
      So let’s write norsk
      1. 16 år gammel
      2. Jeg har oransje hår, i middels lengde og lite bølger i endene av håret.
      3. 16. Desember 2016

    29. Hei, Jennie!
      1. Jeg er 12 år gammel
      2. Håret mitt er naturlig bølgete/har ett lite fall.
      3. Du la ut Christmas tag for fire dager siden, fredag 16.😚
      Stor juleklem fra meg!!&#9924
      IG: julienyok
      [email protected]

    30. Hei! Jeg er 13 år❤ Håret mitt er litt over skuldrene så ikke så veldig langt. Det er brunt og ganske rett👍🏻 Den 16. desember la du ut christmas tag 2016. Instagrammen min er: Annamadst og mailen min er: [email protected].

    31. 1. 13 år
      2. Håret mitt er til under navlen, det er mørkebrunt og litt bølgete.
      3. 16.12.16
      Insta er Louise_lise

    32. 1. Jeg er 14 år
      2. Håret mitt er veldig veldig mørke brunt, noen vil nok si at det er svart, men om du ser det i solen kan man tydelig se at det er brunt😊.
      3. Du publiserte en Christmas tag 2016 feat. min lillebror på YouTube den 16. Desember. Den var veldig koselig å se på😊🎅
      Du får tak i meg på min Instagram konto, emilie.litkor

    33. 1) jeg er 14 år ( født 2002 )
      2) håret mitt er litt lengre enn brystet og det er ikke akuratt krøller, men det er veldig brusete, og bølgete
      3) du la ut christmas tag videoen med lillebroren din den 16.12
      Instagram bruker : isabelsteene

    34. 1. Alderen din:
      Jeg er 15 år, og er født i år 2001.
      2. Beskriv kjapt håret ditt ( farge, lengde, rett, bølgete ol.)
      Jeg har svart hår, hår lengden er nesten til rumpa. Jeg har litt bølgete hår.
      3. Hvilken dato la jeg ut ” Christmas tag 2016 feat. min lillebror” på youtube?
      Du la den ut 16.12.12
      På instagram heter jeg @nishatar
      Håper jeg vinner, har aldri vunnet noe. <3

    35. 1. 14 år
      2. Jeg har rødt/brunt hår, farger minner litt om den brun fargen som er på kastasanjenøtter(?)
      Jeg har ganske langt og bølgete hår.
      3. 16. Desember
      @caroliinaaracena på ig

    36. 1: 15 år
      2: mørke blondt, lengden er ca under puppene, håret mitt er rett, men det er irriterende bølger i det haha☺️
      3: du la ut videoen den 16.12.16💗

    37. 1. 11 år
      2. Blondt og egentlig rett men jeg sover alltid med fletter så da er det hele tiden grøller og sånn rufsete,hvis du skjønner
      3. 16. Desember
      3.

    38. 1. 14år
      2. Jeg har mørkeblondt langt hår(litt i nærheten av sann håret ditt så ut før du klippet det) også har jeg tykt og uorganiserte bølger på toppen med fine bølger innerst. Hvis du skjønte haha
      3. Du la ut videon 16.desember 2016
      Mail er [email protected]

    39. 11 år.
      Jeg har brundt hår til sånn ca brystet det er krøllete. Du la ut videoen 16 desember. Min insta: hedvig_so

    40. 12 år
      Brunt/svart, langt og rett
      16 desember la du ut ” Chrismas tag 2016 feat. Min lillebror”
      Instagram: 82014002dm

    41. Jeg er 11år mitt hår er halv langt og det har krøller/korketrekkere.Du la ut christmas taggen 16.desember🦄🦄❄️💕Håper jeg vinner🎿🎿

    42. Jeg er 12 år gammel jeg har mørke brunt hår og krøllete jeg vet at men ig er priivat men svarer veldiig fort os: du lo ut christmas tag 16.12.2016

    43. Jeg er 11år.Jeg har halvlangt lyst hår med krøller/korketrekker.du la ut christmas taggen med lillebroren din den 16.desember

    44. Jeg er 15 år, og har langt, bølgete og blondt hår. 👍❤
      16. Desember la du ut “Christmas tag 2016” med lillebroren din.
      Jeg heter @linnhillestad på instagram.

    45. 1. Aldern min er 13.
      2. Bølgete 💁🏽
      Ferge: mørk brun
      Lengde: som håret ditt
      3. 16 December 2016
      Instagram: Tania_03

    46. 11 år. Krøllete,sjukt,stort og det går til halsen. Du la ut videoen 16. Desember. Instagram: @dello1000

    47. 1. Jeg er 14 årgammel😊
      2. Håret mitt er lysebrunt litt lengre enn skulderlengde og det er bølgete.
      3. Du la ut christmastaggen 16.12.2016

    48. 1. Jeg er 15.
      2. Håret mitt er blondt med litt ombré i seg. Jeg har naturlige krøller/bølger og det er ca like langt som ditt 🙂
      3. Christmas tagen ble publisert 16 desember🎄
      Instagram: @kinehall13

    49. 1. 14 år❤️
      2. Håret mitt er blondt, ganske rett med litt naturlig fall og rekker ganske langt ned på ryggen❤️
      3. Du la ut Christmas tag den 16. desember 2016❤️
      [email protected]

    50. 1. Jeg er 15 år💛
      2. Jeg har kastanjebrunt/oransje hår. Lengden er et stykke nedenfor skuldrene. Jeg har ganske mye fall, og retter håret hver dag. Derfor hadde det vært veldig fint med denne premien!💛
      3. Du la ut Christmas TAG 2016 den 16.12.16

    51. 1. Jeg er 12 år!
      2. Håret mitt er mørkeblondt med litt rødt skjær i. Det er ofte litt bølgete, men noen ganger helt rett og, det varierer.
      3. 16. desember
      Mail: [email protected]
      IG: mana_closehome

    52. 1. 13 år
      2. Håret mitt rekker til litt over ribbbena, er ganske tykt, og har litt bølger, det er mellom blondt med litt lysere striper.
      3. Videoen ble lagt ut 16. desember 2016

    53. 1. Jeg er 14 år gammel <3
      2. Håret mitt er ganske kort, det går ca. til skuldrene. Jeg kan få ganske mye volum om jeg ønsker det 🙂 Det er blondt med noen grå/lilla-striper pga at jeg bruker lillashampoo <3
      3. I år la du ut Christmas-tagen med broren din på YouTube 16. Desember 😉

    54. Håret mitt: mørkebrunt krøllete hår ca ned til skuldrene
      Alder: 13
      Videoen la du ut 16.12.2016
      Instagram: Ssringstad

    55. Jeg er 14 år, jeg har blondt, rett hår med cirka samme lengde som deg og du la ut videoen 16 desember 2016
      IG: @juliiethomassen

    56. Jeg er 15 år
      Håret mitt er brunt klarer ikke helt å beskrive fargen , men det er litt lenger ned enn til skuldrene og det er ganske rett. Sliter mye med floker.💇🏼
      Du la ut christmas Tag med broren din : 16.12.16.🎅🏼🎁🎄☃
      Instagram : Mt_priivat eller Marthetorvik
      Mail : [email protected]

    57. Hei💕
      1. Jeg er 12 år.
      2. Jeg har litt lengre enn til skulderene.
      Det er lys brunt og rett, men øverst er det masse irriterende krøller.😂👍🏼
      3. Du la ut julevideon med lillebroren din 16.12.2016. PS: Veldig bra og morsom video! PPS: instagram: inger.sofie

    58. jeg har mørkt bølgete/brunt hår. jeg er 12 år, og ser på bloggen din HELE tiden!
      håper jeg vinner!!!!! : )
      MVH
      Inga 12 år

    59. 1. 13 år
      2. Jeg har bølgete hår. (Ujevnt) lyse brunt, men mange floker i.
      3. 16. Desember 2016

    60. Hei, Jennie! jeg heter Inga og er 11 år. Jeg har mørkt/brunt og bølgete hår.
      Håper sååååååå at jeg vinner!!!!
      Du la ut videoen med lillebroren din 16.12.16 !!!!
      Med vennlig hilsen Inga 11 år!!!

    61. 1. Jeg er 12 år.
      2.Håret mitt er svart, tykt og kommer meg nesten til livet👩
      3. Du la ut christmas TAG med broren din den 16.des.2016🎄❄️☃️
      @hajra.sharif

    62. 1. Jeg er 1️⃣2️⃣år gammel.
      2. Håret mitt er svart, tykt og kommer meg nesten til livet 👩
      3. Du la ut christmas TAG med broren din den 16.des.2016 🎄❄️☃️
      @hajra.sharif

    63. Jeg er 16 år
      Håret mitt har veldig mye bølger
      Du la ut videoen ” Christmas tag 2016 feat. min lillebror” den 16. Desember 2016
      Instagram: Natami00

    64. Jeg er 12 år!💖
      Har rett hår, og håret går rett under skuldrene mine👩🏼
      Du la ut Christmas feat. Med lillebror den 16/12-16🎄
      Instagram: adelenrix

    65. 1) 13 år
      2) mørk blond/blond, skulder kort, bølgete
      3) Du la den ut på fredag(for 4 dager siden)
      ( Instagram: Heddaausland)

    66. Jeg er 12 år, snart 13.
      Jeg har blondt hår med noen mørke striper.
      Håret mitt er litt lenger enn til skuldrene.
      Jeg vil si jeg har litt bølgete hår men ikke veldig bølgete.
      Du la ut christmas taggen med lillebroren din den 16. 12 👍🏼

    67. 1. Jeg er 14 år
      2. Håret mitt er litt mørk blond og er bølgete noen plasser og rett andre plasser.
      3. Du la ut videoen 16.12.16
      IG: miakatrin

    68. 1. Jeg er 12 år
      2. Håret mitt er svart, tykt, rett og kommer meg nesten til livet 👩
      3. Du la ut christmas TAG med broren din 16.des.2016 🎄❄️☃️
      @hajra.sharif

    69. 1. 15 år (01)
      2. Håret mitt:
      Farge- mørkeblondt
      Lengde- ca til midt på ryggen
      Bølgete/fall og ekstremt tykt.
      3. Du la ut Christmas Tag med broren din 16 desember.
      Mail: [email protected]

    70. 1. 15 år (01)
      2. Håret mitt:
      Farge- Mørkeblondt
      Lengde- ca til midt på ryggen
      Bølgete/fall og ekstremt tykt.
      3. Du la ut Christmas Tag med broren din 16 desember.
      Mail: [email protected]

    71. Hei, du la ut videoen på bloggen den 16/12-16
      Vil si håret ditt er mørke blondt, og rett med naturlig fall:) syntes hvertfall det er kjempe fint!!

    72. Jeg er 15 år gammel. Jeg har blondt, bølgete hår som rekker rett under armen. Du la ut videoen 16. Desember.2016

    73. Jeg er 16 år har lyst hår og klippet meg for to uker siden har ca. hår til midten av ryggen og har ganske mange bøler! Har kjempe lenge hatt lyst på en sånn en!

    74. 14 år
      Blondt, mellomlangt med mye krøllete babyhår
      Du la ut videoen 16/12-16
      @guroglende på Instagram

    75. 1. 12 år
      2. Jeg har brunt, tykt og litt bølgete (men ikke så)
      3. Du la ut “Christmas TAG 2016 feat. min lillebror” 16. Desember
      Den var fin!!

    76. Jeg er 11år og har sykt me problemer med håret mitt. Jeg har brunt blanding av mørkt og blondt hår middels langt 10cm under skuldrene ca. Håret er stritt og litt bølgete og av og til flokete. Og dere la ut videoen får 4dager siden.
      Instagram: halandcamilla

    77. Hei, jeg er 12 år🍍Jeg har ca like langt hår som deg. Håret mitt er rett og blondt💆🏿🙋🏼du la ut Chrismas TAG 2016 feat min lillebror den 16.des❤️👍🏻på Instagram heter jeg @noramarie1234 🎅🏽🎅🏿hadde blitt så glad om jeg vant du er kjempe flink💛💚💙💜💓💕💕

    78. 1. 19 år
      2. Håret mitt er langt, brunt bølgete hår med en slags ombre. Retter håret mye så denne hadde vært midt i blinken!
      3. 16. Desember

    79. 20.12.2016 kl.23.11
      1. Jeg er 13 år
      2. Har håret til ribbebeinene slutter. Mørke brunt hår nesten svart med ombre i tuppene. Og håret er “rett”
      3. Du la ut “Christmas TAG 2016 fest. Min lillebror” 16. Desember ❤
      4. Instagram (lenagjose)

    80. 1. Jeg er 15 år❤
      2. Håret mitt er mørkeblondt/lysebrunt og har litt naturlig fall i det. Det er halvlangt, ca like langt som ditt(kanskje litt lenger), men jeg skal snart klippe det kortere igjen:)
      3. 16. desember 2016
      insta: @norabergum

    81. 1) 21 år
      2) Har langt brunt hår. Har en god del bølger i håret, og til min store fortvilelse fått problem med floker i det siste.
      3) 16.desember
      🎅🌲💚

    82. 1. 13 ÅR
      2. jeg har mellomblondt, rett, ganske langt hår.
      3. Du la den ut 16 desember
      instagram: karohaughom

    83. Hadde vært utrolig kult å vinne denne, slik at jeg kunne overrasket storesøsteren min som har ønsket seg en slik lenge!!
      1) hun er 20 år (og student)
      2) hun har blondt, veldig tykt og ganske langt, krøllete/bølgete hår
      3) du la ut “Christmas tag 2016 feat. min lillebror” den 16. desember
      IG: fridepedersen
      Selv er jeg 15 år (01) <3

    84. Hei jennie sofie💖❄️🎄
      1) jeg er 14 år
      2) jeg har tynt og blondt hår(ombre) håret mitt går litt nedenfor skuldrene mine
      3) 16/12-16
      Instagram: borghild_o

    85. – Jeg er 15 år
      – Håret mitt er halvlangt/litt under skuldrene. Håret mitt er ganske mørk blondt, og er litt krøllete og litt rett 🙁
      – Du la ut Christmas Tag 16. desember
      – På Instagram heter jeg @linetangenhestnes

    86. 1) 13
      2) håret mitt er kanskje 15cm fra skulder, mørke brunt, litt mye knekker” men ellers nesten rett
      3) du la ut videon 16/12.16
      Instagram : @andrealundeen

    87. Jeg er 15år (2001), håret mitt er brunt middels lengde og svakt krøllete/bølgete❤ Du la ut christmas tagg feat lillebroren din den 16.12.2016

    88. Jeg er 12 år,
      Jeg har lysebrunt hår, det er litt langt, jeg har ganske rett hår bare at noen ganger får jeg litt sånn fall i håret hvis du skjønner😬
      Og du la ut Christmas tagen den 16.desember💕 God jul💕

    89. 18 år, håret er middels langt, blondt og litt vel flokete og krøllete for tiden.. Videoen ble lagt ut 16 desember

    90. IG: Frida.i.l
      1*Er 12 år❤️
      2*Har mellombrunt hår med litt bølger😊
      3*Du la vidoen ut den 17. Desember, Altså for 4 dager siden😛👍

    91. 1. 15 år, 01
      2. Håret mitt r mørkeblondt om sommeren, men nokså brunt om vinteren, d r rett og passe langt, selv om d r rett så r d veldig tjukt samtidig. Noe som gjør at håret mitt ser stort ut, derfor kunne denne hjulpet meg :))
      3. Du la ut videoen m broren din den 16. Desember i år
      Instagram: @anilan

    92. Jeg er 14 år
      Håremitt er langt brunt og rett, men med litt fall i
      Videoen ble lagt ut den 16 desember
      IG : Renate_privat02

    93. 1. Jeg er 16år.
      2. Jeg har korke krøller i tuppene i det nøtte brune håret mitt som går til livet.
      3. 16.des (4 dager siden)
      insta: sarakjormo

    94. Alder: 14 år
      Hårfarge: Svart
      Hårlengde: 45-50cm
      Hårtype: Tykt og Bølgete (ønsker derfor denne børsten/rettetangen)
      Når Christmas tag’en ble lagt ut: 16.desember 2016
      Kontakt: [email protected]

    95. 1: 14 år (15 1.jan)
      2: jeg har halvveis langt og blondt stritt hår
      3: du la den ut 16. Desember
      (Insta: emiliestava)

    96. hei💕💕💕
      a. jeg er 15 år gammel
      b. jeg har blondt, krusete hår som rekker til rett under armene💕
      c. du la ut videoen 16.12.16
      instagram: ninoest

    97. 11 år. Hår:stort, brunt svart, sjukt, det går til halsen. Du la videoen ut 16. Desember.
      Instagram: @dello1000

    98. 10år
      Håret mitt er lyst brunt ca 11cm under skuldrene og har rett hår
      Du la ut christmas tag 2016 fest. min lillebror for 4 dager side
      Instagram: bertinemagi

    99. 10år
      Har bruntlyst hår det er ca 11cm under skuldrene og har rett hår
      Du la ut christmas vidioen får 4 dager siden
      Instagram: bertinemagi

    100. 1. Jeg er 11 år
      2. Jeg har litt kort, mørk blondt hår med halvveis rett hår. Ikke helt stritt, men ikke akkurat krøller.
      3. Du la den ut 16. Desember 2016❤️😍

    101. 1. Jeg er 14 år
      2. Håret mitt er brunt/ blondt, krøllete og rekker meg til bryste
      3. Du la ut “Christmas tag” 16.12.2016
      4. Instagram: emilielgr

    102. Jeg heter Oda❤️Håret mitt er mørkebrunt å sånn ca litt kortere enn halvlangt ( foreldrene mine har tvunget meg flere ganger til å klippe meg kort så jeg ønsker meg virkelig denne for at håret kan se litt lenger ut på en måte :-/ håret mitt er krøllete og dermed ser det også enda kortere ut en det det egt er…..❤️Videon ble laget ut 16 . Desember

    103. 1-Er 12 snart 13år
      2-Har langt brunt hår med noen få krøller.
      3-Du la ut den 16.Desember videoen med lillebroren din.
      PS: Skrev en kommentar før men fant ut jeg hadde en skrivefeil..
      INSTA: Frida.i.l

    104. 1) jeg er 15 år gammel.
      2) Har vart/ mørke brunt hår, langt og krøller.
      3) Du la Christmas Tag 16.desember.
      Instagram: zainabalramahi642

    105. 1. Eg er 14 år gammel
      Håret mitt er tykkt (Afrikansk) hår. Det er ikkje så langt men til skulderen
      3. Christmast tag ble lagt ut Fredag.16
      4. Email: [email protected]
      og Instagram: famo123

    106. 1)13år
      2)Mørke brunt hår, ca.40cm og rett hår🙆🏽
      3)Du la ut videoen den 16.desember.2016🎄
      4)IG: Anika_alvi

    107. 1. Jeg er 15 år gammel! Tre dager eldre enn deg hahah!
      2. Jeg har nettopp klipt håret til skuldrene og jeg har naturlig bølger i håret, så denne rettetangen ville passet perfekt ! <33
      3. Du la ut christmas tagen 16. Desember
      PS: mailen skrev jeg i boksen der det står "e-post"

    108. 1. Jeg er 15 år
      2. Håret mitt er mørk, mørk brunt og helt rett. Det ser svart ut om vinteren og brunt om sommeren:)
      3. Christmas tagen kom ut 16. desember 2016
      4. [email protected]
      Fortsett bloggingen videre!

    109. 1.12 år
      2.håret mitt er blondt/brunt, skulder lengde på håret, tjukt og naturlig bølgete/glatt.
      3. Du la ut Christmas taggen den 6.desember😊

    110. 1.Jeg er 11 år gammel
      2.Jeg har svart brunt hår med litt fall
      3.Du la ut Christmast Tag den 16.Desember😉
      IG:Isabell.andersen.05

    111. 1. Jeg er 14 år
      2. Håret mitt er mørkt, langt og krøllete
      3. 16. Desember 2016
      @hamna.sm på insta👍🏻

    112. 1) Jeg er 13 år.
      2) Håret mitt er langt, svart og krøllete.
      3) Du la ut videoen den 16. Desember 2016
      Instagram: alishba_siddique

    113. Heii duu!❤️
      Jeg er 15år!
      Jeg hadde ganske langt hår før, men har nettopp klippa det. Så nå er det ca til kragebeinet🙄 Det er mellom brunt( hvis man kan si det:p?).
      Videoen ble lagt ut 16/12/16, den var kjempe koselii!💕
      Klem klem

    114. 1. Jeg er 13 år.
      2. Håret mitt er naturlig bølgete, blondt og langt.
      3. Du la ut “christmas tag 2016 feat. min lillebror” for 4 dager siden, den 16.12.16.
      Instagram:_priv_pernille_

    115. 1. Jeg er 13 år❄️
      2. Håret mitt er brunt halvlangt og rett💕
      3. Du la ut christmas tag fredag 16 Desember✨
      4. IG: oda_steen

    116. 1. Eg er 10 år
      2.litt langt hår og det er blondt og bølgete og sjukt
      3.du la videoen ut på søndag 18/12-16
      G-mailen min er [email protected] og på Instagram så heter eg idalausetad

    117. 1. Alderen din
      Jeg er 16 år
      2. Beskriv kjapt håret ditt ( farge, lengde, rett, bølgete ol.)
      Mitt hår er brunt med litt bølger i, men ikke mye. Lengden er ca. like langt som ditt hår. Men jeg tenkte å gi denne premien til min søster hvis jeg hadde vunnet. For jeg syns hun fortjener det og retter ofte håret om morgningen.
      3. Hvilken dato la jeg ut ” Christmas tag 2016 feat. min lillebror” på youtube?
      Du la ut Christmas tag ft. lillebror den 16. Desember
      Mail: [email protected]

    118. 1.12 år<3
      2. Har lyst hår til skulderen.
      3. Du la ut christmas tag den 16. Desember.
      4. IG: Saaranilsen

    119. 1. 12 år
      2. Håret mitt er rett, svart, og det rekker ned til magen
      3. Du la ut “Christmas tag” videoen 16 desember 2016 på en fredag
      Insta: @mellanisarmiento

    120. 1)12 år
      2) håret mitt er honninggult, ca 40 cm og rett.
      3) du la ut videoen 17.desember 2016
      @elebrga

    121. 1. Jeg er 14 år
      2. Jeg har ca likelangt hår som deg bare litt lengre, som er mørkt blondt med fall.
      3. 16.desember 2016

    122. 1) Jeg er 12 år❤️
      2) Har mørke brunt hår med naturlige krøller💫
      3) Du la ut “christmas tag” 16 desember 2016
      IG:naza.no

    123. 1. 12 år❤️
      2.Har rett og ganske langt hår❤️
      3. Du la ut “Christmas TAG” på bloggen den 16.12.2016❤️❤️

    124. 1:er 13 år❤️❤️
      2:Fargen på håret mitt er brunstblondt, det er rett og lengden er ca 25cm under skuldrene:))
      3:du la ut videoen fredag 16. Desember❤️❤️
      Email:[email protected]
      IG:morsommeleah

    125. Jeg er 13 år❤
      Jeg har bruntorange bølgete hår
      Du la ut christmastag videoen 16. Desember🎅🏼❄

    126. 1. Jeg er 14 år gammel:)
      2. Mitt hår er blondt, litt tykt, har lett fall og har en lengde som er litt lenger enn hva man kan kalle kort;)
      3. 16.desember ble Christmas Tag viedoen med lillebroren din lagt ut<3
      mail: [email protected]

    127. 1.11
      2.blondt hår,rettet hår og håret mitt er ca 30cm 3.16 desember 2016 4. IG brukernavn celine_priiv_246810 PS: love you ❤️❤️❤️

    128. hei! jeg heter Inga og har brunt, krøllete, skulderlangt hår. Jeg er 12 år og elsker bloggen din!!! : )

    129. 1. 15 år
      2. Mørkt, passe langt og bølgete hår
      3. 16. Desember 2016
      @hamnaaprivaat på insta👍🏻

    130. 1. Jeg er 15 år
      2. Jeg har en blanding av mørk blondt og brunt hår med krøller
      3. 16. Desember 2016

    131. 1. 15år
      2. Håret mitt er blondt og litt bølgete og krøllete.
      3. Du har lagt ut “Christmas tag 2016 feat. min lillebror” 16/12/2016.
      Love you😍💕💕💕 og jeg håper jeg vinner😍
      Ig: line_Norstad
      Det er ganske nytt og. Åpnet ista, men den er mitt da😅

    132. Jeg er 11 år
      Håret mitt er veldig mørk brun, nesten svart og ganske så rett, men noen veldig irriterende buer på enden av håret.
      Christmastag-videoen ble lagt ut den 16 desember 2016.
      (Hvet ikke om du trenger det, men Gmail: [email protected]
      IG: jennyrisnes)

    133. 1. 13-åring
      2. Håret mitt er en blanding av blondt og brunt, litt bølger, men står ofte ut i tuppene ( irriterede) vanlig lengde, kanskje litt lengere enn ditt.
      3. Du la videoen ut 16.desember. PS digger bloggen din og videoene du er så inspirende, og broren din er så morsom og søt

    134. 1.13🌟
      2. Jeg har langt veldig mørkt ganske krøllete hår. 🌟
      3. Du la ut christmas tag videoen fredag den 16.12-16 🌟
      IG: Reggis03🌟

    135. 1. Jeg er 14 år gammel 😉
      2. Håret mitt er ganske kort, det går ca. til skuldrene. Jeg kan få ganske mye volum om jeg ønsker det 🙂 Det er blondt med noen grå/lilla-striper pga at jeg bruker lillashampoo 😉
      3. I år la du ut Christmas-tagen med broren din på YouTube 16. Desember 😉

    136. Jeg har blondt hår som er litt lengere enn ditt.
      Du la ut christmas tag feat.lillebroren min 16.12.16
      IG:heddahh.hhh

    137. 1) Har blont hår som er litt lengre enn ned til skuldrene. Har litt bølger i håret og krøll nederst. Siden håret også er ganske kort så blir det fort puffy og derfor hadde det vært veldig greit og vinne denne❤
      2) 13 år
      3) 16.12.16

    138. 1) 13
      2) Jeg har langt brunt hår med fall
      3) Du la den ut 16. desember 2016❤️
      Insta: michelle._.ll

    139. 1.jeg er 13 år
      2. Jeg har mørkebrunt tynt hår som rekker litt nedenfor skuldrene mine og som jeg har farget til en ombre sånn at det går fra brunt til forskjellige blå og grønn farger.
      3.christmas tagen la du ut den 16. Desember

    140. 1. Jeg er 14 år
      2. Jeg har svart og helt rett hår, med litt fall i tuppene
      3. Du la ut videoen 16. Desember
      4. @sofiezimei

    141. 1) er 13 år gammel
      2) mit hår er brunt og har ingen krøller (flat). Har sådan hår til lidt længere ind mine skuldre.
      3) du lagde din Christmas tag video ud d. 16 december
      Mail: [email protected]

    142. 1. Jeg er 16 år gammel.😊
      2. Har blondt hår til ca midt på ryggen. Håret mitt er litt bølgete/ har litt fall i håret.
      3. Du la ut Christmas tag med lillebroren din fredag 16 Desember 2016☃️🎅🏼🎄❄️
      4. Mailen min er: [email protected]
      5. IG: sandra_helen_
      💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    143. Håret mitt er mørkt blondt og halvlangt
      Du la ut Christmas tag den 16. Desember
      Alder: 12
      IG: rebekka_ner

    144. 1. 14 år
      2. Brunt, håret går til rett under nrystet, og det har litt fall i det
      3. 16. Desember
      IG: Solveigfjeldheim

    145. 1. 16 år
      2. Mørkebrunt hår, naturlig krøller/bølger
      3. Fredag, 16.12.16
      4. Instagram: karolinesofie00

    146. 1) 13 år
      2) Håret mitt er blondt og litt lengre enn ned til skuldrene. Det er litt bølgete også har jeg en krøll på tuppene. Siden det også er ganske kort så blir det veldig fort puffy, så det hadde vært veldig greit og vinne denne sånn av jeg kan gjøre det rett og tynnere❤
      3) 16.12.16
      Instagram: tuvaflom

    147. 14 år
      ikke langt men ikke så kort heller, brunt ig masse krøller
      16. desember 2016
      instagram: heppa.pettersen

    148. 1. Jeg er 11 år. 2. Håret mit er lyst blondt, rett og til skuldrene. 3. Du la ut christmas tag 16.Desember.

    149. !) Jeg er 13 år
      2) håret mitt er litt under skulderene, mellomblondt hår og håret mitt er en blanding av rett, krøllete og bølgete
      3) Christams tag ble lagt ut 16 desember
      ig:noralnne
      mail:[email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg