NÅ ER HEMMELIGHETEN INGEN HEMMELIGHET

Hei

12.  desember ble en stor hemmelighet jeg har gått og bært på sluppet i bladet “Oh My Vlog”. Det er virkelig mange som har kjøpt bladet og kanskje noen som har fått et i julestrømpa si også. Jeg har julestrømpe og det syns jeg er superkoselig. I strømpa får jeg alltid noe å lese på og noe å kose meg med i tiden frem til julemiddagen. 

Jeg skrev også at jeg skulle dele hemmeligheten her på bloggen og nå syns jeg at det er tid for det. Her kommer den: 

JEG SKAL GI UT MIN TREDJE KOLLEKSJON MED WOW!!!! Det er helt utrolig og dette blir den siste kolleksjonen “Wow by Jennie Sofie” Det er en kolleksjon til ære for dere som liker det jeg gjør og plaggene blir kjempekule. En ganske chill og kul kolleksjon. Jeg har jobbet mye med designet og plaggene er nå i bestilling og i februar skal jeg ha fotoshoot og så blir det lansering på vårparten. Jeg er så utrolig glad, spent og stolt.

Jeg gleder meg også supermasse til å møte mange av dere igjen og slik det ser ut kommer jeg til to ulike butikker på Østlandet for Vip-lansering og Meetup. Dette er virkelig noe jeg elsker, det å møte dere på denne måten. Jeg setter utrolig pris på at dere kommer på lanseringene og stemningen er alltid fantastisk. 

Heldigvis har jeg også mye annet spennende som skjer før dette, så forhåpentlig vil tiden gå ganske fort.

Ta gjerne å sjekk kategorien “WOW” her på bloggen min! Der er det bilder fra de tidligere lanseringene, photoshoot på Gran Canaria og annet kult!

Det var i portrettintervjuet med meg hvor jeg avslørte hemmeligheten! Slik så de ut<3


Hvor ville du at jeg skulle hatt meetup og lansering?

Klem Jennie
 

67 kommentarer

Siste innlegg