VINNERNE AV PRODUKER FRA MAKESTYLE!

//annonselinker

Hei

Da tenkte jeg det var på tide å trekke vinnere av luken jeg åpnet for noen dager siden på snapchat og instagram. Jeg viste 3 forskjellige produkter fra MAKESTYLE på snapchat og dere som ønsket å delta måtte kommentere under konkurransebilde på instagram, hvilket produkt dere ønsket mest. Det var hele 2000 kommentarer, så det var utrolig mange å “velge” ut i fra. 
 

 

De premiene det var mulighet til å vinne var:

1. Gizmo  Straightener – MAST Rettetang

2. Energy Saving Hairdryer Yellow fra Gammaqiu 

 3. Iron Bubble Rainbow – Gammaqiu

Gizmo  Straightener – MAST Rettetang HER // Energy Saving Hairdryer Yellow fra Gammaqiu HER //  Iron Bubble Rainbow – Gammaqiu HER

Dette ble vinnerene: 

1. Marte ( @martesveen på instagram)

2  Amalie ( @amaliejvik på instagram) 

3. Kamilla ( @kamillavollen på instagram)

Husk at det er enda flere luker som skal åpnes! 

Klem Jennie

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg skulle bare si hvor utrolig hyggelig det er av deg å ha disse giveawaysene! Det er ganske mange som ikke for så mye til jul men så vinner de dette her og blir kjempe glade! Du er en veldig god person og jeg ser opp til deg, lykke til videre:) Du er best!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg