RUDOLF OG NISSEN?

Hei!

Håper alle sammen har hatt en fin helg! I dag har jeg fått filmet en veldig etterspurt videoen, nemlig en “Christmas TAG”. Jeg hadde en slik video i fjor som jeg filmet med broren min og jeg tenkte derfor å lage en med han i går også! Denne gangen hadde dere mulighet til å sende inn spørsmål, så jeg har plukket ut i fra de. Noen svarte vi på i fjor og noen var nye! 

Håper at denne videoen vil få frem julestemning i dere som kanskje ennå ikke har fått det. Her på østlandet er det ikke tegn til snø og jeg kan vel ikke akkurat si at jeg har så veldig julestemning ennå jeg heller. Men det hjelper virkelig med en entusiastisk og spent lillebror som gleder seg veeeldig. 

Ellers i dag åpnet jeg en ny luke av kalenderen min, men ikke her på bloggen! Denne luken er for de som følger meg på instagram og snap. Jeg viste de premiene det er mulighet til å vinne på snappen min og for å delta må man ha instagram! Jeg syns det er viktig å ikke bare legge ut på blogg men og de andre sosiale mediene mine. Om du ikke har instagram eller snap vil du fortsatt ha mulighet til å delta i andre luker som vil bli åpnet på bloggen senere.

 

 

 

Har du deltatt i dagens luke på instagram?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Det er så mye som hadde vært kult å vinne, men jeg venta liksom med å delta fordi jeg ønsker meg den rettetangen såå mye! Du aner ikke! Så ja, jeg har deltatt!😍

    2. Hei Jennie,😘
      Broren din er bare supersøt,gleder meg til og se på videoen.Og jepp jeg har meldt meg på konkurransen.En god juleklem fra Ingeborg.😙

    3. Hei jennie Sofie!! Jeg lurte på om du kan følge meg på snap (jeg heter hannah.sofiei) og hvordan trekker du vinnerene i julekalenderen din. Og hvor mange luker er det igjen siden jeg har så utrolig lyst til å vinne i en av lukene men har ikke vunnet enda.

    4. Selvfølgelig har jeg deltatt!
      Har deltatt på alle lukene, men hadde vært morsmomt å vinne noe!❤ siden jeg ønsker meg en krølletang SÅ mye!!
      Er også fornøyd med makestyle sin instagram konto, hadde ikke funnet den før.

    5. Jeg har deltatt på alle, konkurransene dine til nå💛💛 men jeg har dessverre ikke vunnet, men håper likevel 😘😘

    6. Hei💜
      Jeg synes du er veldig flink til å skrive og det er hyggelig at du legger ut kalenderluker for å glede oss lesere! Koselig med video med lillebroren din! 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg