VINNERE!!!!

Hei!

God fredag! Endelig er denne skoleuka ferdig og det er bare litt over en skoleuke igjen til juleferie!! Jeg har nevnt det utrolig mange ganger nå, men jeg gleder meg syyyyyyykt til ferien! Bare det å kunne slappe av, sove lenger, være med venner og familie og det å ikke ha noe skolearbeid. Skolearbeidet er ikke helt ferdig ennå. Fikk beskjed i går og i dag om at jeg har en prøve og en presentasjon neste uke, men det skal gå fint. 

Som jeg har skrevet i de tidligere innleggene min fra denne uken skal jeg trekke vinnere i dag. To gavekort på DESENIO der hvert kort har en verdi på 1000kr og en mango klokke til en verdi av 798kr. 

Jeg har gjennomgått kommentarene og plukket ut vinnere helt tilfeldig og dette er de:

Vinner av første gavekort fra Desenio er Mia ( @miakalleberg på instagram)

Vinner av andre gavekort fra Desenio er Kajsa (@kajsasande på instagram)

Vinner av mango klokke er Maria ( @mariaamadland på instagram)

Det er bare å følge med videre på bloggen min, instagrammen min og snappen min for flere luker som åpner seg!

På instagrammen min poster jeg bilder ofte så følg meg gjerne der om du ikke gjør det ennå. ( @jenniefashion)

 

I helgen tenker jeg å få filmet litt, redigere videoer og kanskje få unna  litt juleshopping!

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Kos deg masse i helga da💛
      Jeg og gleder meg mye til å ha juleferie!💛 Du er ei nydelig jente og sikkert en fantastisk venn, du må kose deg masse i juleferien og med venner og familien din!
      Kan du lage en vlogg snart eller kanskje en video med Mathias eller Emilie Mari?¿💛✨🔥

    2. Hei Jennie,😘
      Nå er det snart jul!!🎅🏼😁Du har rett i at det er kjempe deilig med ferie.Det å få sove lengre og være med familien.☺️I år hadde jeg nissefest med hele klassen her hjemme hos meg vi var 35 folk her det var kjempegøy men jeg ble ganske sliten til slutt.Og på slutten så Overasket jeg alle med en gave hver jeg har denne tradisjonen 3 år på rad men denne gangen ble den beste siden dette året er det siste Kansje jeg får hatt med klassen for jeg begynner jo på ungdomsskolen til neste år.Og da blir jo klassen skilt seg til AB og C. har du hatt en fin desember månede til nå?😊
      Jeg får krysse fingrene mine på de andre lukene.Men jeg blir bare glad jeg får bli med på konkurransen.😁Du får ha lykke til med prøven og presentasjonen.😄God helg Jennie.En god juleklem fra Ingeborg.😘😙

    3. Du drev og “klagde” på at det er reklame på radioen når du bare vil synge ogsånt….. NÅ vet du hvordan VI har det når dere YT ere setter inn reklamer/annonser på videoene deres, slik at vi MÅ vente med å se på videoen! Payback is a bitch.. ikke no hat, jeg vil bare at du skal se hvordan det er i vår situasjon, og nå har du endelig opplevd det selv.

    4. Du vet på snap sory’en din så må man ha Instagram for å delta på dagens julekalender, men jeg har ikke insta så kan jeg delta på en annen måte??

    5. Anonym: Jeg har ikke reklame på mine videoer for å tjene penger. Om det dukker opp reklame så er det fordi jeg bruker en sang som det er noen som har en “opphavsrett på” Prøver å unngå reklame på YouTube. Reklame på radio har jeg opplevd før også, dette var ikke første gang he he..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg