VINNERE AV LUKE 3

//sponset premie

Hei!

Nå tenkte jeg å avsløre hvem som vant gårsdagens luke som var to sett med spillene “KOKKELI MONKE” og “KJAPPE SVAR”. Begge vinnerne ble faktisk trukket fra instagram! Det var utrolig koselig å se alle de fine editene dere lagde og alle gjorde det på sin egen måte! Noen redigerte et bilde av meg, noen av seg selv og noen med både meg og jeg selv. Alt var lov og nå er vinnerne trukket. 

Den første vinneren ble Alma! Hun lagde denne editen!

Den andre vinneren ble en som kaller seg @gunnarsen_goals_ på instagram med denne editen!

 

Husk at det er mange flere luker igjen, så bare følg med på bloggen! Se gjerne youtubevideoen min der jeg viser kalendergavene, om du ønsker å de hva som kommer! Trykk HER for å komme til videoen!

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg