Er det ny luke på bloggen i dag?

Hei

//Samarbeid

I går åpnet den første luken seg i min julekalender. For å ha mulighet til å vinne måtte man kommentere i  kommentarfeltet under det aktuelle innlegget. Det kom maaaaaange kommentarer på veldig kort tid. Mange sendte også svar under IG bildet og på  mail, som ikke hjelper noen ting. Vinneren for luke 1 blir trukket tilfeldig bandt kommentarene på bloggen.

Jeg var usikker på om jeg skulle ha en ny luke på bloggen i dag, men så fant jeg ut at jeg ville det. Premien i går sa jeg på snapchat at kanskje passet best til mine eldre følgere og i dag blir det premie til de litt yngre. Vinneren får et gavekort i fra WOW på kr 1000,-  

Dagens premie trekker jeg også på lørdag og jeg sender ut premien etter helgen. Da får du kanskje kjøpt deg et fint festantrekk til jul og kanskje en deilig pysj du kan kooooose deg med i juleferien, eller hva med et matchende antrekk til deg og en venninne?

 

Så hva må man gjøre for å være med i trekningen?

Svare på følgende i kommentarfeltet til dette innlegget

  1. Når kom jeg ut med min første WOW kolleksjon?
  2. Hvor var VIP-lanseringen av min første og andre kolleksjon med WOW?

Husk  å oppgi enten E-mail eller brukernavnet ditt på IG, da kan jeg kontakte deg om du vinner 🙂 Veldig koselig med brukernavnene deres. Elsker å sjekke noen brukere av og til <3

Lykke til

Klem Jennie

276 kommentarer

Siste innlegg