Bak luke 1 finner du

//samarbeid

Hei

Nå er det endelig DESEMBER. Jeg har gledet meg masse til å ha julekalender her på bloggen. Selv så deler jeg en kalender med søsknene mine, som vil si at jeg får en liten pakke hver tredje dag. Lillebror har i tillegg en laktosefri sjokoladekalender og gleder seg masse til en liten sjokoladebit til barneTV hver dag frem til julaften.

I dag sparker jeg i gang julekalenderen i mine sosiale medier. Det vil lønne seg å følge meg på Snapchat der jeg heter jenniesofiesnap og Instagram der jeg heter @jenniefashion.  Dette fordi at plutselig en dag er konkurransen kanskje der og ikke her på bloggen….har ikke bestemt meg helt ennå. Med det mener jeg at jeg kanskje en dag ønsker at noen skal dele et bilde på IG, eller bare kommentere på IG eller for å se premien må man se på snapchat, eller noe annet. Kanskje dere har noen tips?

 

LUKE 1

Gavekort fra JUNKYARD (link)

Det trekkes en vinner av ett gavekort på kr 1000,- 

For å delta må du svare på følgene spørsmål

1. Hvor mange Try on Haul/Unboxing videoer har jeg med Junkyard på min Youtube-kanal?

2. Hvilken dato la jeg ut den første videoen med Try On Haul  med Junkyard?

3. Din alder

Denne luken foregår bare på bloggen så ikke svar på disse spørsmålene under instagrambildene mine. Husk e-mail adresse eller brukernavn på IG så jeg kan kontakte deg dersom du vinner. DU MÅ KOMMENTERE I KOMMENTARFELTET UNDER DETTE INNLEGGET. Jeg trekker vinner lørdag 3. desember. 


 

Svea Jakke HER // FILA genser HER // Carhartt genser HER

 

1299 kommentarer

Siste innlegg