Har du tenkt på dette?

Hei

//Adlink

Fikk så mange koselige tilbakemeldinger på at dere liker innleggene mine med julegavetips. I går nevte jeg jo at jeg hadde fått meg billetter til Oslo Sommertid, 2 juli hvor også Marcus og Martinus skal opptre. Dette er jo faktisk noe man kan ønske seg til jul også. Jeg elsker konserter og stemningen det gir og setter nå konsertbilletter/gavekort på konsertbilletter på min ønskeliste. 

I går ble billettene til Oslo Sommertid lagt ut og det er fortsatt mange billetter til salgs. Tenkte bare å tipse dere, så kan jo dere tipse foreldre om dette er noe også dere ønsker dere. //Her kan du sjekke de ulike typene billettene. 

Nå er det endelig helg. Jeg har akkurat levert inn en nynorskoppgave og sitter i sofaen klar for TV-kos. I morgen blir det venninnetid og jeg gleder meg masse. Dette var et kort innlegg, men måtte bare tipse 😉


 

God helg kjære gode følgere.

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Hei💛
      Håper du får en kjempe fin og koselig helg😘😘elsker deg så mye, du betyr veldig mye for meg 💫❤️ FORBILDE👑👑❤️😍😭😍

    2. Hei Jennie,😘
      Du er såååå søt Jennie.☺️Takk for tipset. Dette er nok noe jeg kan ønske meg.😁Du for ha det fint med vennene dine.💜Nå er det godt med helg det hadde vært mye bedre om helgen kunne vært skole og hverdagene kunne vært helg det hadde vært noe det.😂God helg til deg og.Søta😊Stor klem fra Ingeborg.😄

    3. God helg😘 Du er en av mine største forbilder❤️ Skulle ønske jeg kunne møte deg for å fortelle hvor fantastisk du er😘🙂❤️👍🏻
      Pils følg meg på Instagram❤️ Jeg heter Elisabeth 55555

    4. Hei Jennie! Vært en stund siden jeg har kommentert nå men har ikke hatt tid. Håper du kjenner meg igjen…. hahaha, men jeg lurte på hvor det headsetet du hadde i et bilde på IG for en stund siden er fra? Håper du kan svare, fordi jeg trenger nytt headset og det der var bare døøøøødsfint! Håper du husker meg fortsatt…. hahah❤️❤️😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg