DETTE VAR GØY

Hei

//Samarbeid

For 14 dager siden skrev jeg innlegget STOOOR GIVEAWAY og postet en video med premiene på kanalen min på Youtube i samarbeid med Makestyle

Videoen er i dag sett 19812 ganger, som er langt unna mine mest sette videoer, men dette er jo en annen type video også. Men innlegget på bloggen ble kommentert 1294 ganger, for det å kommentere var en del av konkurransen og under konkurransebildet på IG er det i dag 3341 kommentarer for ved å kommentere var man også med i trekningen. Antallet kommentarer på blogg og IG er altså laaaaaaaaangt over hva jeg normalt får av kommentarer. De fleste brukerene var ukjente, men kanskje også nye og jeg gledet meg til å trekke vinnere. 

Nå er det gjort og jeg håper vinnerene er personer som liker bloggen min, liker instagrammen min og min youtube og ikke bare hiver seg på fordi det er en mulighet til å vinne noe. Selvfølgelig er det mange av de også, og de stiller jo med like stor sjanse til å vinne. I tillegg til å kommentere skulle man følge meg og @makestyle og dessverre var noen av de jeg først trakk som ikke hadde gjort dette og da gikk premien tapt. 

 

Jeg setter stor pris på at folk tar seg tid til å kommentere i mine sosiale medier og de som har fulgt meg en stund vet også at jeg ofte tar meg tid til å svare en god del, jeg leser i hvert fall alt. Jeg sier det igjen også, jeg kjenner igjen maaaange av dere trofaste med navn og flere av dere går flere år tilbake som lesere og følgere og noen er nyere men allikevel funnet en plass i mitt hjerte. Da jeg var på Marcus og Martinus sin konsert i Oslo forrige helg møtte jeg mange av dere og dere gjør meg så glad. Som kjære Norah, jeg er heldig som har følgere som deg.

Så nå er denne giveaway avsluttet men det kommer en julekalender på bloggen min i desember og jeg lurer veldig på hvordan jeg skal kjøre denne i mine sosiale medier. 

Jeg sier ikke at man alltid må, bør eller skal kommentere under et blogginnlegg. Men vit at det gjør en blogger glad , i hvert fall meg og det føles litt rart når sååååå mange klarer å gjøre det når det er gevinster inne i bildet. 

 

Her kommer vinnerene, jeg kontakter dere på mail eller instagram, avhengig av hva dere selv har oppgitt.

Vinner av Mast Hårbørste ble en jente med navn Mathea @mmathea

Vinner av Mast Rettetang  ble faktisk en fanbruker (det har aldri skjedd før, he he) @jenniesofie.edit

Vinner av Mast Krølltang ble Sirawan 🙂

Vinner av Hot Makeup Christmas Calendar ble @vildebucher

Vinner av Revolution Adventskalender Dina Opheim

Vinner av Sanctuary kalender ble Cornelia Mathea

 

Gratulerer til vinnerene og lykke til ved en annen anledning til alle dere andre. 

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. må bare takke en gang til for att du har så kule giveaways! elsker å lese bloggen din, den får meg alltid til å smile!!!

    2. Ååå jeg elsker bloggen din, fortsett slik du gjør😍 Jeg synes det er skikkelig gøy at du lager flere videoer enn det du fjorde før. De er veldig kjekke å se på❤️❤️❤️❤️

    3. Åååå Jennie tusen takk for sjangsen til å vinne en så fin giveaway❤️❤️❤️ Elsker bloggen din❤️ God kveld videre💋

    4. Elsker bloggen, youtubkanalen, snapchaten og instagrammen din😍Du er og har vært mitt store forbilde lenge💜

    5. Du er såå snille Jennie!! Jeg elsker bloggen din, og skjekker den flere ganger daglig. I tillegg ser jeg ALLE videone dine og de er kjempebra!

    6. Hei Jennie,😘Selvom jeg ikke vant så er jeg utrolig fornøyd med at jeg kunne bi med i denne utrolig fine Giveaway.❤️
      Så det må jeg bare si takk til.jeg må si det igjen Jennie,du er ei super jente.😙
      Stor klem fra Ingeborg😘.

    7. Æææ kan fortsatt ikke tro at jeg vant!!!! Digger deg, bloggen din og videoene dine jennie sofie!!! <3<3
      Tusen takk (igjen og igjen)
      :**

    8. Gratulerer til de som vant!
      Har lest bloggen din siden sommeren 2014, elsker den. Du er så inspirerende og et godt forbilde:)

    9. Elsker bloggen din, og bare deg som person! Skulle ønske jeg fikk møte deg en gang! Stå på videre med den gode jobbingen med alt det du gjør og får til! Ser så opp til deg <3

    10. Gratulerer til de som vant!❤️
      Lurer på en ting:
      Jeg har ikke Instagram så derfor har jeg ikke muligheten til å følge @makestyle, så kunne jeg vunnet?
      ELSKER VIDEOENE DINE!!!!❤️👏🏻

    11. Dette innlegget var virkelig dypt, og tankevekkende😍😵 jeg elsket det, like mye som jeg elsker deg❤️ Elsket dette innlegget (håper på slike innlegger fremover) hvor du FAKTISK sier hva du mener, uten om å måtte tråkke ned på noen, eller være redd, og dermed ble du fremstilt som min FAVORITTBLOGGER! Tusen takk for at du er akkurat du, Jennie❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg