HER ER JEG

Hei

Mange av dere er kun lesere av bloggen min og følger meg ikke i andre sosiale medier. En av grunnene til dette kan være at dere ennå ikke har fått dere Instagram, snap eller Musical.ly , men det er i hvert fall sosialemedier som jeg bruker. Alle bruker jeg ikke like flittig, men plutselig syns jeg det er gøy å snappe litt og en annen dag lager jeg en Musical.ly.

På instagram har jeg brukernavnet @jenniefashion og du trenger ikke har instagram for å besøke brukeren min. Du kan ganske enkelt trykke //HER


 

Musical.ly er en app hvor man kan mime til sanger og annen tekst og dele dette som videoer på sin bruker. Jeg er ikke kjempeaktiv der, men kanskje jeg plutselig blir det. For å se andre sine videoer på Musical.ly trenger du en egen bruker, men du trenger jo ikke å dele videoer selv om du ikke ønsker det. Har du en bruker kan du se andre sine videoer og det er mye morsomt og bra.På Musical.ly heter jeg: Jenniefashion


 

Snapchat er en ting jeg ønsker å bruke mer, men jeg er bare så dårlig på det. Noen ganger kjører jeg en Q&A på min snapchat og det er veldig populært. Da får jeg inn veldig mange spørsmål. Da stilles spørsmålene under et bilde jeg poster på Instagram. På Snapchat heter jeg: jenniesofiesnap

 

Om du ikke følger meg på noen av disse mediene, gjerne gjør det om du har lyst. Instagram er nok den medien jeg er mest aktiv på. Det er der jeg deler mest bilder og det er der jeg svarer mest på kommentarer. Kanskje derfor jeg liker instagram så godt. Jeg kan lett skrive til dere og kommunisere med dere! Alltid koselig å få kommentarer fra dere og se bilder dere deler.

Har du snap, instagram eller Musical.ly. Kanskje alle tre til og med?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Jeg har alle av de tre sosiale mediene 😊 Fikk ikke IG før jeg ble 13 siden aldersgrense😬 Men nå har jeg hatt det i et år og det er helt klart favoritt appen min 💗 Det er så lett å dele ting, skrive til andre og være kreativ 😍 Jeg syns du har sykt fine bilder og feed på din IG 😍🙌🏼💫 du gjør så mange ting og da blir det så mange kule og fine bilder 🦄👑
      IG: Sigrid.haugo
      Snapchat: sigrid_haugo
      Musical.ly: sigrid_ht
      Elsker deg ❤️👑 Du betyr mye for meg 😍👍🏼

    2. Har og følger deg alle plassene:)elsker bildene dine på instagram, videoene dine på musical.ly og snappene dine på snapchat.

    3. Jeg har faktisk musically også, men legger ikke ut noe selv 🙂 Her hvor jeg bor er det veldig kleint å drive med det..

    4. Tusen takk for at du lagde det inlegget! Jeg fikk snap i dag faktisk😊 jeg ante ikke hva navnet var… elsker deg💖

    5. Jeg følger dei på alle!💛 Heter:Vilde__brynejenta på Instagram💛
      Heter:Vilde_saerheim på Snapchat 💛
      Heter:Vilde_saerheim på musical.ly💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg