Kan man elske noe man har hatet?

//inneholder produktlink

Hei

Overskriften, “Kan man elske noe man har hatet?”, hva skal Jennie skrive om nå da…..he he.

Jo, som mange av dere vet så har jeg en lillebror på 6 år, han elsker jeg da. Lillebror hater en ting som også jeg hatet da jeg var liten, nemlig ULL. Mamma og pappa sine ord “Ull, er gull” og alt snakket om hvor viktig det var fordi det pustet osv….det var noe av det dummeste jeg fikk høre. Nå er det den tiden på året igjen hvor det blir kaldt og jeg som er mye ute i valgfaget mitt “fysisk aktivitet og helse” og i flere gymtimer er avhengig av ull. I høstferien ville ikke lillebror ha på ulla si da vi gikk på fjellet og jeg tok meg selv i å forklare han de fantastiske egenskapene ull har, he he. Det hjalp lite, han må nok bare bli eldre først kan jeg tenke meg.

I dag er ulla på og jeg elsker dette settet jeg fikk i gave av Kirsti som jobber i Urban. Det fins i to ulike farger til jente og jeg likte aller best det settet jeg har på meg på bildene. Så svaret på overskriften til innlegget bli jo, JA 🙂

Mange spør meg om jeg kan gi tips til julegaveønsker, dette settet hadde jeg garantert satt på min liste om jeg ikke hadde vært så heldig å allerede ha det.

Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

Hvilket uttrykk passer deg best:

“Ull, er gull”

“Ull, er tull”

Hvilket sett liker du best? Se de ulike fargene ved å trykke //HER

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie det første jeg vil si til deg er at jeg elsker bloggen din og du er et av mine største forbilder. Som du sa ull er gull veldig godt utrykk for ull jeg vet ikke hvordan jeg kunne klart meg uten ull, jeg har går veldig mye på tur og ski i fjellet og itilleg har jeg astma og det gjør at jeg kan bli veldig kald og fryser fort og jeg blir forskjøvet over lengre tid pågrunnav astmaen så som du sier ull er gull og det er jeg helt enig med deg i.

    2. Ull kan både være gull og tul.😂Bildene av deg var veldig fine, men egentlig så er alle bildene av deg helt nydelig. Jeg er sååååå fan av deg at du ikke aner og jeg drømmer såååååååå mye om og se deg en dag, og det håper jeg virkelig skjer en gang.🍂❤️Du er et veldig bra forbilde og du gjør veldig mye rett.👍🏼Jeg elsker deg så mye og jeg syns at videoene dine bloggen din og lat er sååå utrolig bra, du er også en supe skuespiller. Jeg er såååå glad for at du har den bloggen du har i dag, uten den hadde livet mitt hvert veldig kjedelig❤️😜 Jeg elsker deg Jennie Sofie.
      Hilsen din allllller største fan Rikke, 11år🍁❤️🍁

    3. Jeg går for “ull er tull”. Hater virkelig ull! Det er fordi jeg ikke tåler det da, tåler så vidt bomull🙆🏼Det klør når jeg tar det på og jeg blir sinna, hahaha!

    4. Hei Jennie,😘
      Ja,du har rett i at man kan ELSKE noe man har hatet,Jeg kjenner meg veldig godt i det.Fra jeg var liten til ca.4 klasse så syntes jeg Ull var tull.Jeg fikk mange fine gensere fra farmor og jeg nektet og gå med det fordi det klødde så mye på kroppen at jeg fikk helt hodepine av det.Men nå angrer jeg på det at jeg ikke brukte dem for når jeg ser på dem nå så har sååå lyst til og gå med dem.(Det var Ole brumm genser)😁😂Men nå som jeg går i 7 ELSKER jeg ull,jeg klarer ikke og ikke gå med det.Så der var vi ganske like Jennie.😂☺️Det er såååå fantastisk gøy og lese bloggen din.😙😙
      Stor klem fra Ingeborg.😁

    5. Ull er gull passer nok meg best😊 Jeg elsker å gå i ull, det er sykt deilig❤️ Fine bilder og fint ullsett😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg