Hemmelighet på vei

Hei

Jeg går som tidligere nevnt og bærer på en ganske stor hemmelighet. Slike ting som gjør meg glad og som jeg vet at noen andre også kommer til å bli glad over å høre syns jeg noen ganger det er vanskelig å holde, helst vil jeg rope det ut. Samtidig så er jeg faktisk veldig god til å holde på hemmeligheter, selv hvor vanskelig det kan være. 

12. Desember kommer det nye bladet OH MY VLOG ut. Jeg har vært medredaktør i bladet i sammen med Bahare i fra Juliabladet, og tror dette magasinet vil glede mange i førjulstiden. Jeg vil ikke røpe så mye fra bladet annet enn at det inneholder alt i fra DIY, klestips, youtube-tips, mange bra intervjuer med kule folk, plakater og sist men ikke minst denne STORE HEMMELIGHETEN jeg fortsatt holder hemmelig. 

Jeg kommer helt sikkert til å fortelle om det her på bloggen også, så det er jo ikke slik at dere må kjøpe bladet for å finne det ut, men 12.desember er datoen da jeg kan dele nyheten med dere. 

Jeg håper virkelig at bladet faller i smak for dere leserene mine og dersom det gjør det vil jo dette kanskje bli et fast blad i butikkene. Selv elsker jeg magasiner. Jeg syns det er tusen ganger koseligere å lese et blad enn å lese på nettet, på en data eller en telefon. Jeg ser i et blad om og om igjen og leser det fra perm til perm. Begynner ofte med å bla gjennom hele for så å gå tilbake til det jeg syns så mest interessant ut. Deretter leser jeg usystematisk videre det jeg syns ser mest gøy ut, men til slutt er alt lest.

Selv har jeg nedtelling til bladet kommer ut i butikkene, i dag er det 8 dager.

En liten “sneak peek” av coveret! Dette er det første coveret mitt i et blad!! Helt sykt egentlig å tenke på at det skal selges i butikk! 

Et ” behind the scenes” bilde fra shooten vi hadde. Bildet er tatt av @fotografamartinekolstad på instagram. 


 

Hvilke blader leser du?

Tror du OG MY VLOG blir noe for deg?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Hei😘😘
      Jeg elsker å lese juliabladet😍 Det er så mye morsomme og inspirerende ting å lese om inne i bladet💙
      Oh my vlog tror jeg kommer til å passe meg helt supert, fordi det handler om klestips, intervjuer og selvfølgelig fordi at du er med i det😍😍🙌🏼 Jeg gleder meg helt villt mye til å kjøpe bladet😭😍 elsker deg så mye😘👑

    2. Jeg pleide å kjøpe hver utgave av topp, men sluttet fordi bladet ble dyrere og dyrere. Har over 20 blader og brukt ca 1000 kr på de😅
      Synes det er veldig kult at det er en plakat av deg inni der, haha. Kanskje jeg kjøper det!💗

    3. Hei Jennie,😘
      Nå er det snart jul og jeg gleder meg så utrolig mye til det,vi er faktisk snart ferdige med både pynting og det ene og det andre.Jeg liker best og lese Julia bladet og top girl bladet.Fordi det er veldig mye inspirasjoner og kles tips og både det ene og det andre.😂Og på toppen av det hele så kommer bladet deres ut og derved gjør jo at desember og jul blir enda gøyere.Du inspirerer meg så utrolig mye Jennie.Og jeg er kjempeglad for at du er den du er og at du er deg selv det er derfor jeg leser bloggen din og følger deg på Instagram og følger med på hver og en av videoene dine.Og du kommer alltid til og inspirere meg uansett hva.💜😙Håper du får en fin helg videre selvom det bare er noen timer igjen.😂Stor juleklem fra Ingeborg.😁

    4. Jeg leser dom regel juliabladet😜Og tror bladet faller i smak! Er veldig glad i YouTube og stikker ofte innom. Gleder meg til å lese bladet

    5. Jeg gleder meg kjempemye til bladet kommer ut🎉Og ikke minst til å få vite hva “Den store nyheten” er😊 Klem Lea❤️

    6. Jeg leser mest julia.Jeg elsker bloggen din så jeg tror jeg kommer til å like eller kanskje elske blade.Du er en så søt og smart jente så helt erlig er du mitt idol.Ikke stopp med blogg eller YouTube enda!😘

    7. Jeg leser ikke egentlig ikke blad, men følger Juliabladet på på instagram(abonnerer ikke på det dessverre da) Ja, tror nok det hadde vært noe for meg(hehe) <3

    8. Hei:) jeg kjøpte det bladet 11.12.16 altså igår! Kjempe bra! Bildene av deg og frida var så fine!!💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg