IT´S FRIDAY!

//annonselink

Hei!!!

Noen andre enn meg som er superglad for at det endelig er helg?!? Haha! Etter en stressende skoleuke er jeg endelig ferdig med prøvene for denne uka og det er den beste følelsen! Jeg har tentamen og slikt neste uke men bare en liten pause er så fantastisk! Haha! Resten av kvelden skal jeg bare slappe av før jeg kanskje begynner morgendagen med å filme en video til dere.

 I går var også siste mulighet for å nominere til Vixen Blog Awards. Jeg satt og øve til prøve da jeg kom på det, så jeg snappet at det var siste mulighet og jeg la det ut på instagram! Da er det bare å vente og se hva som skjer. Jeg er veldig spent men utrolig takknemlig for at så mange av dere har nominert meg. At dere leser bloggen min, følger meg på instagram, snap of abonnerer og ser på youtubevideoene mine! 

Photo booth ble det vist i dag:-O

Processed with VSCO with a6 preset
 

Til dere som kommer til å spørre så er jakken fra Junkyard. Link for å komme til jakken finner du //HER

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Du lyser opp dagene mine hele tiden ❤️💫 Derfor har jeg stemt på deg, du fortjener å vinne så mye😍 Du betyr så mye for meg, jeg elsker deg 👑😘 90% sikker på at du vinner, krysser fingrene😇💞

    2. Hei Jennie,😘
      Ja du har helt rett at det er supert med helg nå,😉da for man tid til og slappe av før det nye maset begynner igjen til Mandag.😂😂Jeg håper du vinner på den Vixen blog Awards.Du er ei Fantastisk jente.Og det er du som er et av de aller største forbildene og det er deg jeg ser veldig opp til.💜💜Du. Må alltid fortsette med blogg og YouTube for du gjør hverdagen min mye bedre.Så jeg er veldig glad for absolutt alt du gjør.En stor bamseklem fra Ingeborg.😙

    3. Når får vi egentlig vite hvem som vant fra den store giveawayen
      Og lykke til for du trenger støtten fra oss
      Håper du vinner👍🏻👌🏻✌🏻️❤️✍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg