JEG TRENGER ………

Hei!

I dag var jeg dessverre ikke på skolen siden jeg våknet opp og følte meg veldig dårlig. Ikke bra nok til å gå på skolen i hvert fall. Jeg skal ikke gå så dypt inn på hvordan jeg følte meg men jeg visste at om jeg dro på skolen ville det bare bli verre. Jeg startet derfor dagen litt rolig hjemme men det endte med at jeg på ettermiddagen følte meg noe bedre så jeg kunne begynner med lekser og øving til prøver.

I morgen har jeg to prøver og en på fredag. Neste uke har jeg også tentamen og uken etter der også. Nå er det den siste innspurten før jul i alle fagene og da blir det litt mye til tider. Da er det viktig å finne seg noe motivasjon til å jobbe. Min motivasjon er venner og familie. Jeg vet at når jeg har gjort arbeidet mitt så kan jeg være med venner. Denne uka har vært fylt med tester og prøver men jeg ser frem til helgen for besøk av venner og familie! I tillegg er det viktig å ta seg pauser. Hvis du sitter i timesvis og jobber fungerer ikke hodet tilslutt og alt går veldig sakte og dårlig. Etter å ha jobbet effektivt en stund er det lurt å ta en liten pause. Kanskje ta seg litt frisk luft eller høre på litt avslappende musikk. I tillegg når du jobber hardt glemmer man helt å drikke så et annet tips er å ha en vannflaske ved siden av seg når man jobber. 

Her er noen sminkefrie selfies jeg tok i dag. Noen ganger elsker jeg å bare ha på fuktighetskrem, en god leppepomade for leppene, børste bryna til og krølle vippene. Naturlig men føles mye bedre!  Selv om du føler deg blæh, så smil. Det hjelper å smile og om du får frem latteren er det rene medisinen.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Hva er din motivasjon når du har mye å gjøre på skolen? Har du noen gode tips til hvordan man kan jobbe mer effektivt?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. God bedring❤️ Følte meg selv ikke helt bra i dag morges, men gikk på skolen siden det var noe jeg måtte få med meg💛 Ble heldigvis bedre etterhvert👍🏻 kjedelig å være syk når det er mye prøver og tentamener

    2. Så fint innlegg Jennie, og jeg håper virkelig du føler deg bedre til imorgen!
      Fler av veninnene mine tar skolen utrolig seriøst, og om dem ikke får toppkarakter i alle fag er det helt krise. Jeg derimot stresser ikke så veldig, og jeg mener at karakterer ikke er det viktigste i livet. Det med skole- og karakterpress fra foreldre tror jeg fler ungdommer kjenner seg igjen i, og jeg vet om mange som sliter skikkelig med det.
      Derfor synes jeg det er så viktig som du sier, å slappe av i helgene med familie og venner.
      Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan du greier å balansere skole, familie, venner, håndball, avtaler osv. Du har et utrolig hektisk liv i forhold til de fleste ungdommer og jeg håper du husker å ta deg noen pauser innimellom.
      Ha en fin kveld videre Jennie! <3
      (og forresten; masse lykke til med prøvene og testene! Du er så flink!!)

    3. Min motivasjon er å tenke på alt det morsomme som skjer fremover og at alt arbeidet til slutt blir verdt det! Nå er det f.eks snart ball og jeg klarer ikke å vente mer!🙆🏼

    4. I dag har eg au hjeme frå skulen og no har eg øvd i 3tima til prøve og tentamen.min motivasjon er at i skal komme inn på den skulen som i vil og der me i ha 5,4 i snitt så de e min motivasjon!

    5. Ser egt ingen forskjell på deg med eller uten sminke! Bryna dine er jo prikk like og huden din er fin naturlig❤️
      God bedring !

    6. Mitt tips er og lukke øyne puste og gå og dusje og ta på seg noen kose klær ! 🌟 Ta på en krem og drikke te og se på film 🌟 Hilsen Norah 🌟

    7. Hei Jennie,😘
      Alle blir dårlig i form,🤒En gang i blant.Så bra at det gikk bedre utover dagen.
      Jeg kan ikke bli dårlig i form sånn at jeg må bli hjemme for det som skjer er at det er alltid noe KJEMPEGØY som skjer,Der får jeg veldig uflaks.😂😂
      En av gangene så var det Polonaise dans på skolen og jeg hadde gledet meg til det i flere måneder,jeg har så uflaks.😂
      Min måte til og slappe helt er og bare glemme alt i noen minutter,og fjerne alt av sminke og hoppe i noen koseklær og lage meg nype-te.Og sette på noen sanger som er veldig beroligende og fjerne alt håret fra ansiktet.
      Og lese bloggen din det får meg alltid til å smile og slappe av og glemme alt annet rundt meg.😉Og jeg gjør gjerne litt hver dag så jeg ikke stresser.Også gjør jeg gjerne nesten alt mye tidligere før jeg skal bli ferdig.Og du har helt rett i at hjernen ikke funker lenger hvis du sitter en god stund forran det du gjør,for jeg får veldig vond i hodet og spesielt øynene.
      Jeg er veldig glad i å lese bloggen din.😙😙Klem Fra Ingeborg.💜☺️

    8. Hei❤️
      God bedring😘
      Min motivasjon når jeg gjør lekser er nok helg 😊 Jeg gleder meg til fredagskvelder med venner, lørdag me familie og godteri og på søndager bare helt slappe av dag 😍😍😁
      Elsker deg 👑❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg