JULEANTREKK!

//annonselink

Hei!

I dag tenkte jeg å lege et litt inspirasjonsinnlegg til dere som leser bloggen min! Nå er det faktisk ikke lenge til jul og det betyr kalender, julemusikk, julestemning og julekos! Kanskje du blir invitert på julebord, juletrefest, skoleavslutning, ball eller noe annet. I hvert fall tenker jeg mye på antrekk jeg kan ha på meg. Selv har jeg skoleball i desember og trenger en kjole, men i tillegg skal jeg jo også feire jul. Jeg prøver å tenke ut stilige antrekk jeg kan bruke til disse forskjellige anledningene. Jeg tenkte hvorfor ikke lage et innlegg med litt antrekk og plagg som inspirasjon. 

Alle disse kule plaggene fant jeg på WOW sin nettside. De har en ny “lookbook” med masse kule bilder så sjekk det ut ved å trykke //HER

 

Nå som det nærmer seg jul har jeg også fått noen spørsmål om jeg kan lage youtubevideoer som har med julen å gjøre. Synes du dette høres interessant ut? Hvordan “julevideo” kunne du tenke deg?

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Jeg skal også på juleball i år og finner ikke kjole. Har du noen tips på hvor jeg kan sjekke? Har sett litt på nettsiden til zalando og ellos.

    2. En slags “juletag” med deg og f.eks Mathias hvor dere svarer på ting som hva dere ønsker dere mest, hva dere liker å gjøre i julen, hvor dere liker å feire julen osv😚 Hadde også vært koselig hvis Emilie Mari ville vært med i en video snart!

    3. Først vil jeg si st jeg elsker bloggen din 💖🌨☃️❄️🎄
      Jeg skulle ønske at du kan lage en christmas tag, desember favoritter og vlogg på lillejulaften

    4. ååå jaa!😍 Du må lage julevideoer! Jeg satt hjemme i sommer, og så på julevideone dine❤️ Det er så koselig❤️❤️ Spesielt når du gjorde det med broren din☺️

    5. ååå jaa!😍 Du må lage julevideoer! Det er så koselig at jeg satt hjemme i sommerferien og så på dem❤️ Spesielt når du gjorde det med broren din☺️❤️

    6. du kan prøve julegodteri. du kan jo prøve å sminke deg som juleting, haha.
      julekostymer som du kan rangere. 🙂

    7. Hei<3
      Ting du kan lage julevideo om: enten viste frem juleantrekk, bakt julekaker/lagd mat, laget jule-diy eller vis frem hvordan du har håret om julen.😊🎅🏼❄️❄️❄️

    8. Video forslag!
      Hva man kan skrive på et jule kort?
      Q&A?
      Hva du har fått til julegave?
      Helt en video med din lillebror, han er såå søt😻🔥

    9. Hei Jennie,du er alltid glad i jul du.😙😙Og det er jo den beste tiden på året,det er jo bedre enn bursdager og det som er.🎅🏼
      Og innleggene dine er alltid såååå koselig og lese.
      Jeg elsker og høre andres meninger og tradisjoner og sånne ting når det gjelder spesielle tider.Altså hva dem pleier og ha på seg på jul,og hva dem liker og gjøre i desember før jul,og Ogsen julekalender dem liker og ha.Og når dem handler julegaver og sånne ting.
      Selvom det er litt tidlig og si det nå så må jeg bare ønske deg god jul Jennie Sofie.😘😘
      En god juleklem fra Ingeborg.😊

    10. Hei Jennie
      Elsker bloggen din og alt du har oppnådd med den og håper også at du aldri slutter å blogge
      Jeg hadde likt å se en jule lookbook, hva jeg fikk til jul 2016, ting å gjøre i julen, adventskalenderen din på video og julevlogs
      Hilsen Hanna

    11. Hei💞💞. Forslag til julevideoer:
      ?Julesminkelook
      ?Julegave-tips video. Der du kan vise forskjellige julegaver til en bra pris til søster, veninne, pappa osv…
      ?Julepynt DIY
      ?julefavoritter-video. (Favoritt julemat, godteri, film, sang, fineste julegave du har fått, favoritt jule outfit, fineste juleminne osv)
      ?Jule lookbook
      ❤️❄️🎅🏻

    12. Hei, kunne ønske du lagde vlog fra lille julaften, juleantrekk, bake video og christmas TAG 😍🎅🏼😍
      Du er best, elsker deg ❤️❤️💋

    13. Kan du lage en før -juls video. Hvor du sier noen fine antrekk og hva du ønsker deg og etter når su hviser hva du har fått ❤️🎄

    14. hi jennie i am yousra i from algerian iam 14 years old I also love fashion your representative and I want to become your friend please Take up my order
      I’ll wait for your respons
      love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg