STOOOR GIVEAWAY

Hei

//Samarbeid

Det nærmer seg jul, og jeg elsker det. Her jeg bor har det blitt kaldt og det er kommet litt snø. I butikkene dukker det opp mer og mer juleting og jeg håper og tror jeg vil få mer julestemning i år enn i fjor. 

Jeg har allerede begynt å glede meg til å åpne kalendere, og jeg har allerede tatt en sniktitt i hele tre ulike pakkekalendere og det var skikkelig kos. Jeg tok en sniktitt for å kunne fortelle dere om de ulike kalenderene og noen lurer jo fælt på hvilken kalender som passer best til dem selv. Jeg filmet det hele i sammen med tre andre produkter som jeg også skal ha Giveaway på.

Du kan se videoen på min youtubekanal ved å trykke //HER. Da ser du alt du har muligheten til å vinne. Hva du må gjøre for å være med i trekningen av produktene og hvordan konkurransen foregår kan du lese under. LURT Å LESE NØYE:-)

 

Det blir 6 vinnere. 

Hver vinner får hvert sitt produkt. 

Det blir trukket vinner av 

1. MAST rettetang, trykk //HER om du vil se nærmere på produktet

2. MAST Krølltang, trykk //HER om du vil se nærmere på produktet

3. MAST HÅRBØRSTE, trykk //HER om du vil se nærmere på produktet

4. Sanctuary julekalender, trykk //HER om du vil se nærmere på kalenderen

5. Revolution adventkalender, trykk //HER om du vil se nærmere på kalenderen

6. Hot Makeup julekalender, trykk //HER om du vil se nærmere på produkten

Det du må gjøre er: 

1. Følge @makestyle på Instagram om du har instagram

2. Kommentere hvilket produkt du ønsker å vinne under bildet med info om Giveaway på min Instagrambruker @jenniefashion .Tagg gjerne en venn eller flere som du tror vil være med i konkurransen 🙂

3. Følge meg på Instagram.

4. Om du ikke har Instagram eller ønsker å doble din vinnersjanse, så kommenterer du i kommentarfeltet til dette innlegget her på bloggen. Hvilket produkt du ønsker deg og husk å legge ved enten e-mail informasjon eller brukernavnet ditt på Instagram. Kommentarer som inneholder adresser eller telefonnumre blir slettet. 

Her kan du se videoen hvor jeg krøller håret med krølltangen som man kan vinne 🙂

Konkurransen løper i 2 uker fra i dag og jeg annonserer vinnere her på bloggen.

Lykke til

Klem Jennie Sofie

1305 kommentarer

Siste innlegg