NY VIDEO MED DISNEY!!!

Hei!

I dag da jeg sjekket instagram var det noe som gjorde meg skikkelig glad! Disney Channel Norge la nemlig ut på instagram at de hadde postet en ny video på youtubekanalen sin, som jeg har spilt inn. Rett etter sommeren sluttet,  filmet jeg flere videoer for Disney og nå begynner de å komme ut! Jeg har venta på det en god stund og endelig er en av videoen her. Jeg tenkte derfor å vise dere den i dag! I denne videoen snakker jeg om programmet “Soy Luna” som sikker flere av dere har hørt om nå, men for dere som ikke har hørt om det anbefaler jeg å se videoen! Der sier jeg alt du trenger å vite om programmet<3<3<3

 

 

Ellers i dag har jeg gjort lekser og nå jobber jeg med en video som snart skal komme ut på min youtubekanal. 

Liker du best stilen til Amber eller Luna?

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Wow!!! Elske YouTube kanalen fin😍Kan du laga ein rootour😘?? PS: kan du ha meetup i Haugesund??😘😘❤️❤️

    2. Hei, jeg lurte på en ting! Du var på et intervju der du snakket om å være programleder for Disney, også tror jeg du nevnte noe om Selena Gomez ellernoe, og at hun også skulle komme et sted. Hva skjedde den kvelden? Fikk du møtt hun?

    3. Hei Jennie Sofie,jeg liker aller best Luna sin stil fordi den er veldig fargerik og morsom og sommerlig.
      Etter jeg hørte du snakke om Soy Luna så måtte jeg sjekke det ut,og jeg elsket det.Det var så spennende og morsomt,Gleder meg til neste på youtubekanalen din, og the Club.Du er veldig flink til å huske replikkene dine det blir et veldig bra resultat.Du er ei veldig kul jente Jennie,og hvis jeg skal si alle positive ting du er blir jeg aldri ferdig.Det er så mye bra med deg.Og jeg elsker og følge med på hver oppdatering du har på både Instagram og blogg og youtube.Stor klem fra Ingeborg.😘💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg