OM 3 DAGER…….

Hei

Tenk at november er her, det er ufattelig. Det er slik at jeg ikke forstår helt hvor tiden ble av.  Det er snart jul folkens. Det er snart kalendertid, gløgg og pepperkaketid 🙂

Jeg har allerede tyvstartet med julebrus, klarte ikke å vente, men noen julestemning har jeg ikke, men får håpe at den kommer. I fjor slet jeg veldig med å få julestemning og det ble jo ikke noe særlig snø den julen heller.

Det kommer til å gå kjempefort til 1 desember, jeg bare vet det. Denne uken skal jeg ha OD-dag med Bahare, planer på fredag, innspilling på lørdag. Helgen etter MARCUS OG MARTINUS KONSERT I SPEKTRUM :-O Helgen etter det skal jeg til London og da er det nesten desember.

Jeg gleder meg veldig til konserten, det er så utroligkult at gutta skal stå på scenen i Spektrum og jeg er kjempestolt. Den siste tiden har de sluppet den ene kule og fengende engelske låten etter den andre og 4 november, bare en drøy uke før konserten kommer de ut med sin aller første CD “Together” hvor de synger engelske tekster. De tar ikke bare oss i skandinavia med storm men verden. Boken ” Vår historie” selger godt og det er selvsagt fordi mange ikke kan få nok av gutta og den inneholder masse bilder i fra livet deres så langt og mye annet spennende.

Gutta har jo kommet ut med flere av sangene som skal være med på CDen “Together”. Blant annet sangene under. Trykk på linkene for å komme til sangen du ønsker<3

Heartbeat HER

Light It Up HER

One More Second HER

 

Hvilken M&M sang er din favoritt, hvis du må si en?

Klem Jennie

16 kommentarer

Siste innlegg