SÅÅÅ MANGE BILDER<3<3

//enkelte plagg er sponset

Hei!

Da har jeg endelig fått bildene fra photoshooten jeg hadde i helgen med Håkon Jørgensen. Som sagt fotograferte vi litt tilfeldig rundt i Oslo og vi endte opp med utrolig mange bilder i forskjellige antrekk og på forskjellige steder. Jeg har mottatt maaaaange av bildene nå og tenkte å dele noen av de. Selvfølgelig kan jeg ikke legge ut ca. 80 bilder men jeg kommer til å legge ut litt og litt hvis dere forstår<3 Jeg er super takknemlig for at Håkon tok seg til til å ta bilder av meg siden jeg sist ble så fornøyd med de bildene han tok den gangen. Ved å trykke HER kommer du til nettsiden hans. Der poster han masse kule og fine bilder!

Jeg elsker disse bildene blandt annet fordi jeg elsker dette antrekket!  De lange kåpen er fra Urban og det samme med genseren og buksa. Skoene er fra Junkyard og capsen er fra River Island. 





 

Nå har jeg faktisk kommet hjem fra trening og skal hoppe inn i dusjen før jeg setter meg ned og ser på en av favoritt seriene mine. I morgen har jeg min siste vanlige skoledag for denne uka. Onsdag har vi ikke en vanlig dag med fag, torsdag har vi OD-dagen og fredag har vi fri!!! Yeahhhh! Jeg har allikevel en del lekser så det er ikke bare kos. Heheh

Hva skal du gjøre i kveld? Skal du gå knask eller knep??

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Jeg synes kanskje jeg har blitt litt for stor, hehe! Men alltid gøy å kle seg ut!
      Må bare si at bildene ble kjempe fine! Du skaffa deg en bra fotograf💕

    2. Jeg gjøre lekser🙄😠😬
      Bildene ble såå fine❤️👍🏻 og den kåpen var såååå fin💕 Vet ihvertfall hva jeg skal kjøpe neste gang jeg er på Urban😁😂❤️

    3. Hei Jennie Sofie.Det er meg igjen😂
      Jeg må bare si at jeg så to innlegg her for jeg fikk ikke se det forrige innlegget så jeg må bare kommentere det først.😉De tre videoene du har lagd sitter jeg spent forran iPaden og venter på og se videoene.😂😂Og de bildene på det siste innlegget her,er bare så utrolig fint.Du får lyset og bildet og bakgrunnen helt perfekt.👌🏻Så gleder meg til og se fler bilder.😘😘Klem fra Ingeborg.💜

    4. Sykt fine bilder 😍😍 du er så utrolig fin og har sykt fin klesstil👑❤️
      Hva slags serie så du på ? 💫💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg