3 videoer!!!

Hei!

I dag brukte jeg søndagen min til å få filmet litt videoer for dere! Jeg nevnte på bloggen at jeg hadde fått en del kule pakker i posten i det siste og hadde hele tre videoer å filme. Den ene videoen er en ” tester polsk godteri” video, men dette godteri kjøpte jeg jo selv da jeg var i Polen. Jeg filmet ikke den i dag men jeg filmet to andre videoer. En av videoen jeg filmet i dag var nok en “junkyard haul” med produkter jeg bestilte for en liten stund siden. Jeg synes alltid det er gøy å filme de videoene og det ser ut som flere av dere liker de også:-) Den andre videoen jeg filmet i  dag handler om en STOOOOOOOOR giveaway jeg skal ha! Jeg vil ikke avsløre for mye ennå, men tror og håper flere av dere vil delta!

Dette er bare noen få bilder jeg tok fra videoen som handler om en GIVEAWAY!

 

Dette er noen bilder fra “Junkyard Haul” videoen!

 

Hvilken video gleder du deg mest til å se? Polsk godteri, Giveaway eller Junkyard Haul??

Klem Jennie

14 kommentarer

Siste innlegg