I FOKUS

Hei!

Dere som har fulgt med på snappen i dag har kanskje sett at jeg hadde en slags photshoot i Oslo i dag! Jeg nevnte det også på blgogen i går og snappet litt i fra dagen i dag! Håkon Jørgensen, som tok bilder av meg da jeg hadde NOBE Challenge var supersnill og ville ta noen bilder av meg i byen. Jeg pakket derfor med meg en liten trillekoffert med forskjellig antrekk og dro til byen for å treffe han. Vi gikk litt rundt og fant mange forskjellige plasser å ta bilder på. Nå om høsten er det jo også så utrolig mange fine farger ute og vi var jo veldig heldige med været! Jeg skiftet antrekk en del ganger også, så det er maaaaange forskjellige bilder. Endelig får dere ikke bare se bilder av meg foran den hvite veggen min utenfor huset! Jeg syntes at flere av bildene ble veldig kule så jeg gleder meg masse til å vise de til dere. Jeg har ikke bildene nå ettersom at shooten var i dag men jeg får de i starten av neste uke, så det er bare å følge med. 

Heldigvis hadde jeg med meg mamma som tok en del “behind the scenes” bilder med mobilen min! Bare elsker fargene i disse bildene!

Her er også et av bildene fra shooten jeg fikk tilsendt nå! Detter er bare for at dere skal få en liten smakebit. Hehe:-) 

Hvordan har din dag vært?

Følg meg gjerne på Instagram @jenniefashion og Youtube Jennie Sofie. I morgen skal jeg filme 2 videoer og om du abonnerer på kanalen min får du varsling så fort jeg poster noe på Youtube. 

Trykk //HER for å komme til min Youtube 

og //HER for å komme til min Instagram

På snapchat heter jeg: Jenniesofiesnap

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Hei igjen Jennie,😘Det var superfine bilder av deg,og jeg gleder meg masse til resten av bildene.😉Og ikke minst videoene.Du er veldig flink til å lage videoer jeg elsker både vloggene og månedens favoritter og challenge og alle videoene.😁🎥Så jeg gleder meg masse til de 2 videoene kommer ut.Stor klem fra Ingeborg.☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg