DETTE MÅ DU FÅ MED DEG

Hei

//samarbeid

Noen av dere har kanskje fått med dere Black Friday og hva dette er. Jeg fikk det med meg for et par år siden og det vokser seg bare større og større her i Norge. Fenomenet er jo opprinnelig Amerikansk og faller alltid på fredag etter Thanksgiving. Dagen setter liksom startskuddet for julehandelen med utrolig mange gode tilbud. Noen tilbud er så ekstreme at det kan oppstå krangling i kjøpesentere, he he…men jeg liker best å handle tilbudene hjemme på nettet.

Jeg skal også bruke anledningen til å handle noen julegaver og også noen bursdagsgaver og en nettbutikk jeg da selvfølgelig sjekker er MAKESTYLE. Samtidig tipser jeg selvfølgelig mamme og pappa om gode tilbud på ting jeg måtte ønske meg. Noe av det bra med denne nettbutikken er at de har gratis frakt og veldig rask levering.

 

Om du ikke var av vinnerene av julekalender på bloggen min, så har de nå satt ned prisen i forbindelse med Blackfriday. Revolution kalenderen kostet før 799 og nå 399,-  

Til dere som ønsket dere børsten er den satt ned fra 549,- til nå kr 299,- Ut i fra kommentarene på den store giveaway som jeg hadde var det mange som ønsket seg akkurat den. Trykk //HER 

 
 

Mange har ellers spurt meg om julegavetips og her kommer det noen i fra Makestyle sitt Blackfriday salg. Dette er litt prisvennlige gaver som kanskje du vil gi til noen og det øverste børste settet kanskje noe også du ønsker deg? Inne På Makestyle er det maaaange Blackfriday tilbud allerede og det kommer nok fler i morgen også. Det kan lønne seg å følge med på deres Facebookevent, trykk //Her for å komme dit

Øverst: Artist Oval Brush Set fra Hot Makeup HER // Zoella Wonder Hand HER // Hot Shadow collection Hot Makeup HER // Body Mist Zoella HER // Billion Dollar Brows Kit HER // Togospa Lip Mask HER // The Balm Mary-Lou Manizer HER

 

Har du hørt om Black Friday?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Hei Jennie,😘
      Hei igjen,😁Jepp jeg har fått med meg Black friday,Men jeg liker ikke meg noe særlig i butikkene.For det er såååå mye folk der og laaange køer.Så jeg liker meg aller best forran PC’en å handle der.Vi er like der og Jennie.😂Det er mye bedre.😊Og jeg kjøpte meg faktisk den kalenderen fra Makestyle,Den Revolution kalenderen.Den hadde en veldig bra pris.👍🏻Tommel opp for den.Jeg har begynt å sett veldig mye på Makestyle nå siden du har fortalt litt om det og jeg måtte bare sjekke det ut.😃Håper du får en fin helg,😘Stor klem fra Ingeborg.💜

    2. Jaaa!💛 Har vært på Black Friday i dag med venninna mi! Kjøpte en jakke på H&M som var kjempe billig, sååå jeg MÅTTE jo bare ha den😂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg