TILBAKE TIL SKOLEHVERDAGEN

Hei

Nå sitter jeg i sofaen og jobber med etterarbeid I fra turen jeg hadde til Polen forrige uke. Vi har fått flere oppgaver i samfunnsfag, norsk, engelsk, tysk og KRLE. Det er alt fra å skrive tekster til å lage dikt og presentasjoner.  Dette skal jeg ha ferdig innen fredag så jeg jobber så hard jeg kan for å bli ferdig. I tillegg har jeg vært syk siden jeg kom hjem fra turen så formen er ikke helt på topp. Jeg gleder meg til jeg er ferdig med alle oppgavene og har blitt frisk igjen, fordi jeg nettopp mottok noen superkule pakker i posten og jeg klarer knapt vente med å åpne de. Jeg skal filme at jeg åpner disse pakkene på bloggen så det er bare å glede seg. 

Noen selfies jeg tok i går, he he

 

Jeg håper dere alle er friske og til dere som ikke er det ønsker jeg masse god bedring!

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Hei jennie,God bedring☺️.Det ser ut som om du hadde det veldig gøy i Polen.Det er fremdeles noen år til jeg drar dit da.Du legger alltid ut både morsomme og spennende og viktige innlegg.Og veldig mange fine bilder.Stor klem fra Ingeborg.😘😘

    2. Håper du har hatt det fint i Polen. God bedring og lykke til med lekser, kule briller er de ekte briller😚

    3. Hei Jennie😻🔥❤️Jeg satt nettopp og så på første sesong av Jenter der du spiller Hedvig og der var du så søt og nusselig 😻Du har virkelig forandret deg siden. Du er like fin som da❤️😻💋🤘🏻👊🏻PS: håper du har hatt det fett i Polen😻🇮🇩

    4. Hei Jennie! Jeg vil helst ha en Sanctuary julekalender😘 Håper det var her man skulle skrive det får å få dobbel sjanse!😂😘 Elsker deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg