VLOGG!

Hei!

I går veldig veldig tidlig kom jeg hjem i fra en fantastisk tur til Polen med trinnet mitt! Vi var på klassetur i Polen og besøkte Saltgruvene, Auschwitz Birkenau, synagoger, vi shoppa i byen, spiste ute og masse mer. Turen var utrolig lærerik. Det var ikke bare moro og kos men det var også en vanskelig tur. Vi var jo i konsentrasjonsleiren Auschwitz som jeg skrev her på bloggen og det var utrolig trist og fælt. Jeg vlogget ikke dagen vi reiste ned og jeg syntes ikke det passet å filme dagen vi var i Auschwitz. Det ble derfor en dag jeg vlogget som var en dag vi hadde mye fritid. 

Jeg brukte dagen i dag på å redigere videoen og håper dere liker den. Jeg ble dessverre litt syk på turen hjem og jeg har derfor ikke følt meg så bra siden jeg kom hjem. Det er derfor det ikke ble noe innlegg i går. Jeg håper jeg snart blir frisk siden jeg har en del kommende avtaler. 

 

Har du vært/skal på klassetur til Polen?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Hei, ville bare si at jeg er en stor fan av deg!!😊 Og vi skal til Polen til neste år på klassetur❤️

    2. Jeg skal til Polen i 10.klasse men jeg går i 7. nå. Når de på skolen der jeg bor reiser til Polen tar de båten til Danmark fra Kristiansand til Hirtshals og kjører gjennom Danmark til Tyskland og videre til Polen, med noen stopp.
      Håper du hadde det gøy i Polen!!!

    3. Hei. Dro du på tur med hvite busser eller noe annet selskap? Klassen min prøver å planlegge tur til neste år. Og hvordan samlet dere penger?

    4. Hei. I 10. klasse så var jeg også på klassetur til Polen sammen med min klasse. Vi tok fly, hva med dere? Det var så gøy å se igjen bilder som du har lagt ut, fordi det minner meg om da jeg også var der 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg