FOTOSHOOT FORBEREDELSER

Hei!

Dere som har meg på snap så kanskje at jeg var i byen med Bahare og en som heter Frida i går. Som jeg har fortalt dere mange ganger nå jobber jeg jo med et nytt blad. Det skal handle om youtube, andre sosialemedier, mote og masse masse annet kult. I går dro jeg inn til byen rette etter skolen for å bli med Bahare og plukke ut noen klær til en spennende shoot vi skal ha. Hun møtte meg på Oslo City og vi gikk sammen derfra og hentet klærne. 

Etter å ha henta klærne gikk vi for å møte Frida. Hun skal være med på shooten og vi møttes derfor for å gå igjennom klærne og planlegge antrekk. Vi dro alle hjem til Bahare, drakk te og prøvde på klær. Det gikk veldig fort faktisk og det endte opp med at vi stekte noen pizzaer og så på “Soy Luna” på Disney Channel en godt stund. Vi fikk også snakket en del, noe som var super koselig! Det var som en liten jentekveld Heheh! For at det ikke skulle bli for sent fulgte Bahare oss (meg og Frida) dit hver av oss skulle. Jeg tok båten videre inn til Nesodden og så bussen hjem. 

Processed with VSCO with a5 preset

I morgen skal jeg faktisk møte Bahare igjen, og denne gangen skal vi intervjue noen for bladet. Gleder meg masse<3

Hvem tror du vi skal intervjue?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Hei, bruker du noen produkter i håret ditt? Isåfall hvilke bruker du? Og bruker du noe for å få hået til å vokse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg