Kommer den snart?

Hei

//Annonselink

Det er bare å innse det, det begynner å bli skikkelig kaldt. Et par ganger har til og med mamma og pappa måtte skrape frost av vinduene på bilen om morgenen. Jeg kjenner at jeg aller helst bare vil sitte inne i koseklær med et teppe rundt meg og drikke te. Høsten er her og det er egentlig greit, men kommer snøen snart? Jeg håper snøen ikke kommer med det første. Jeg fant riktig nok frem vinterjakka i høstferien, men vintersko og ullundertøy har jeg ikke lyst til å finne frem ennå. Vinterjakke er herlig og spesielt den jeg kjøpte meg i fjor. Jeg elsker å kunne ta den på meg før jeg går ut for når jeg står opp nå om dagen er det vanskelig å komme seg opp fra senga og den varme dyna, men med jakka så er det nesten som jeg tar dyna rundt meg igjen før jeg løper til bussen. SÅ går den akkurat over rumpa mi også og det er så deilig, ikke godt å fryse på baken…he he. 

Helgen gleder jeg meg til med flere hyggelige avtaler og neste uke reiser jeg til Polen med 10 trinnet på skolen. Forhåpentligvis ikke like kaldt i Polen….eller kanskje?

Til alle dere som spurte om jakken på instagram. Det er en SVEA jakke med FALSK pels. Du kan se nærmere på den og eventuelt kjøpe den ved å trykke //HER.

IKKE KLAR FOR Å FINNE FREM LUE ENNÅ, KLART VINTERJAKKE OG CAPS GÅR BRA I SAMMEN, he he.

Hvilken årstid er din favoritt ?
 

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Kom hjem fra Polen igår og der var det iiis kaldt! Angret på at jeg ikke tok med vinterjakka 😛 Jeg var i gdansk, hvor skal du? 💓

    2. Mine favoritter er sommer og høst🌺🍁 Jeg bare elsker den varme sommeren også elsker jeg de fine høstfargene🍁 Du er så utrolig pen😍😍
      Klem fra Emma🌸💕

    3. IIiiskaldt nå ja! Lå frost på deler av gresset her i dag. .. Tror ikke det blir alt for lenge før snøen kommer, syntes høsten kan vare litt lenger…

    4. Om høsten er det iskaldt i polen, pluss det blåser en del! Anbefaler å ta med vinterjakka, vintersko, skjerf, HANSKER (!!!!!!!!) og lue… også anbefaler jeg å ta med koffert med hjul haha, men tror egt vinterjakke og hanske er det viktigste å ta med :))

    5. Hei! Hvor er turbuksen og jakken du hadde på deg i “http://jenniesofie.blogg.no/1475859636_07102016.html” -innlegget? Hadde vært fint å vite, i og med at jeg skal dra å handle turklær nå straks 😀 de var kjempefine!

    6. Min favoritt er vinter😍🌨☃️❄️Jeg er SÅ, SÅ stor fan❤️Jeg elsker deg , du er mitt forbilde😍Jeg møtte deg på flyplassen i London🏙Jeg sa hei, men jeg spurte ikke om et bilde å det angrer jeg så mye på😔😓jeg håper du svarer😝Elsker deg😻💕Fra din største fan Helene på 11 år✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg