FLERE METER OVER BAKKEN!

Hei!

Jeg fikk dessverre ikke muligheten til å dele så mange bilder med dere i fra ferien min her på bloggen, så tenkte jeg kunne gjøre det nå. Hehe! Jeg fikk blogget en del om fredagen da familien og jeg gikk tur på fjellet. Vi hadde strålende vær og turen var utrolig koselig og jeg likte den utrolig godt. 

Lørdagen dro vi ganske tidlig av gårde for å kjøre ATV!  For dere som ikk vet hva det er kan dere se det på bildet under! HELE familien kjørte det! Jeg syntes i hvert fall det var utrolig gøy og gjør det gjerne igjen!

Senere på dagen fikk vi besøk an to venninner som bor i nærheten. Med de spilte vi minigolf, vi var ute på lekeplassen, vi spilte kort og vi koste oss med lørdagsgodt og spill. 


Venninnene våre overnattet fra lørdag til søndag. ​Søndag morgen hadde vi en deilig frokost før vennene våre måtte dra. Vi sjekket ut av hytta og dro deretter til “Høyt oh laft” klatrepark! Der koste jeg meg virkelig. Jeg klatret flere meter over bakken, “hoppet i strikk”, gjorde zipline og masse masse mer! Noe av det morsomste jeg har gjort.

 

Turen hjem ble på 5 timer. De første dagene av ferien gikk som sagt til skolearbeid. Skrev om det i går:-)

Hva gjorde/skal du i høstferien?

 

10 kommentarer
    1. Jeg var på fjellet også var jeg med venninner og masse mere💛Håper du koste deg Jennie! Kan du sjekke ut brukeren min på insta?? Jeg heter det samme som jeg gjør her<33

    2. Hei, jennie
      Jeg var i samme klatrepark som deg tror jeg.. var du i Vestfold? Vil bare si at du er fantastisk og du er kjempe flink med det du gjør! Du er kjempeflink og jeg håper at du fortsetter med.
      Klem Telma

    3. Hei!❤️
      Lurte bare på om du koste deg her i Ål? Og om du noen gang hadde hatt lyst å komme tilbake?❤️

    4. Jeg har også vært i høyt og lavt klatrepark, det er supermorsomt! Jeg har ferie nå, og jeg skal på hytta med familien og ei venninne på torsdag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg