IKKE ALLE FORSTÅR

//samarbeid

Hei!

Her kommer noen plagg som er nye i klesskapet mitt. Det er disse skjørtene fra WOW og jeg synes de var superkule. Man kan ikke bare gå med skjørt om sommeren, høsten passer også helt perfekt.  Man kan gjøre det litt mer “cozy” ved å ta på en strømpebukse, et skjerf eller en deilig genser i stede for en t-skjorte. 

Man kan dessverre ikke kjøpe klærne til WOW på nett men om du likte plaggene finner du de nok i din nærmeste WOW butikk. 

 

Forrige dagen fikk jeg en kommentar om at en leser ikke likte bloggen min så godt noe mer fordi at jeg har hatt noen samarbeidsinnlegg. Jeg forsøker så godt jeg kan å ha en positiv blogg og blogge om ting som interesserer meg, men også få laget etterspurte innlegg og innlegg i kategorier dere skriver at dere liker. Det mange sier at de liker er inspirasjonsinnlegg, hauls og unboxing videoer på Youtube. Dette er innlegg av den type hvor jeg vil være avhengig av noen samarbeid. Jeg gjør aldri samarbeid med noen om produkter jeg ikke liker. Jeg har HAUL´s med Junkyard fordi jeg digger produktene de har og jeg hadde challenge med NOBE fordi jeg synes drikken deres er supergod. Om jeg ikke hadde hatt samarbeid med dem kunne jeg heller ikke laget innleggene med inspirasjon om antrekk, unboxing eller morsomme videoer på youtube der jeg blir utfordret til ting jeg aldri har prøvd før. I desember har jeg de siste årene hatt samarbeid for å kunne ha julekalender på bloggen. Det må merkes samarbeid eller sponsing ettersom produktene jeg da får mulighet til å gi bort er ting jeg får gratis for å kunne ha som premier. Da må jeg også skrive om produktene. Julekalenderene har også vært veldig populære og jeg tenker å ha en julekalender i år også. Men husk at dette lages for inspirasjon. Kanskje du liker et av produktene, kanskje du finner inspirasjon til å sette sammen et antrekk av plagg du allerede har. 

Tro meg, det er tusen ganger flere ting jeg takker NEI til å samarbeide om enn de få tingene jeg takker ja til. Eksemler på ting jeg ikke har samarbeid om er: 

  • Falske øyevipper
  • Solarium
  • Energidrikker
  • Selvbruningskremer
  • Løshår
  • Slankeprodukter
  • Tannbleking

Så jeg forsøker virkelig å tenke på dere lesere når jeg blogger, er det så ille å lage disse innleggene med inspirasjon til antrekk?

Hva syns du?

Klem Jennie

41 kommentarer
    1. Du gjør en kjempe bra jobb, Jennie Sofie. Den som postet kommentaren tror jeg ikke helt tenkte seg godt om. Samarbeid må man jo selvsagt ta for å da skal gi oss lesere noe, som for eksempel unboxing videoene osv.
      Du trenger å få høre at du gjør en god jobb, for det er ikke mange som er så unge som deg som jobber så hardt!!

    2. Synes det er bra jeg, at du ikke har sponsoravtaler som du nevnte om, fordi du har så unge følgere som kan føle seg ”presset” til å ta på seg løsvipper og fake hår, fordi de synes du er pen og du er deres forbilde. Så for å bli like pen som deg, bestiller de seg en time med løsvipper- tenker de. Det blir bare feil! Det å leve på offentlige sosiale medier, som du gjør, har sponsoravtaler en stor del med det å gjøre. Synes du er super flink jeg, som passer på å ikke presse folk til å ta selvbruning, eller ta på løsvipper. Du er så ung, men samtidig så smart. Elsker de videoene dine, for det får meg til å kjøpe de klærne selv, og får ei litta klesinspirasjon. hhahaah, jeg digger deg :))

    3. Jeg mener du burde lage innlegg om det du liker å blogge om. Dessuten kan du ikke alltid gjøre alle fornøyde. Leserne dine er på forskjellig alder og vi liker forskjellige ting💕 Men jeg synes det er modig av deg og ikke sponse produkter og ting du ikke synes noe om selv! Jeg liker de innleggene du lager nå + at jeg er i mot tannbleking, solarium, slankeprodukter osv. Er egentlig i mot alt du skrev, hehe☺️

    4. Jeg elsker innleggene dine hvor du viser fram antrekk! Det er en veldig god inspirasjon, og jeg ser ofte på bloggen din hvis jeg ikke helt vet hvordan jeg skal kombinere et antrekk ☺️ Jeg synes det er kjempebra med sanne innlegg, for det inspirerer andre! ❤️

    5. Hei Jennie, jeg er stolt av alt det gode du gjør for alle oss!♥♡♥ Jeg synes det er bra at du har takket nei til de. Bloggen din er ikke som de andre bloggers fordi du tenker ikke bare på deg selv når du tar avgjørelser. Du tenker også på oss, og det elsker vi deg for!♥♥ Jeg elsker bloggen #ståpå

    6. Jeg liker disse innleggene veldigt godt, sammerbeid eller ikke. Jeg får alltid litt inspirasjon her👌

    7. Jeg syntes du er kjempeflink!!❤️
      håret ditt har vokst veldig fort og blitt veldig langt. sparer du til sånn langt som du hadde igjen eller skal du fortsette å ha det sånn halvlangt?😊

    8. Blir så GLAD av å lese at du ikke takker ja til alle tilbud du får! Du er et godt forbildet❤️ Hehe, litt merkelig formulert, men håper du skjønner hva jeg mener

    9. Jeg er helt enig du må jo ha noen og samarbeide med !! Hva heter du på snap + elsker bloggen og videoene dine 🙂

    10. Du er helt klart mitt forbilde❤️ Finnes ingen bedre bloggere enn du💖 Elsker bloggen din så mye❤️😍 Forsett med den gode jobben du gjør💕

    11. Synes at du har endel samarbeidsinnlegg, og at du kunne variere litt. Ta en tur på topplisten og les på de bloggene som er høyt oppe, de skriver om dagen sin og hva de har gjort osv, de har nesten ikke samarbeid, bloggen er ikke en reklameside…
      Men absolutt, du kan ha samarbeidsinnlegg, men bare ikke hele tiden! Ellers synes jeg du er er et godt forbilde som takker nei til sånne type ting som du nevnte

    12. Jeg synes du tar det riktige valget og du er flink med det du får tid til!💕 Jeg leser bloggen din hver dag og du rekker mye til å ha masse å gjøre! Du må selv velge det som føles vest for deg! Jeg hadde likt hvis du hadde litt om energidrikk! Det synes jeg er gøy😉! Forresten jeg kjenner lille søstra di!😘 Klem Elise

    13. Jeg synes du har gode innlegg, og at det er bra at du takker nei til de tingene du ikke vil reklamere for. Det viser at du tenker på deg selv og ikke minst leserne dine 🙂
      Du er flink!

    14. Jeg liker bloggen fin akkurat som den er. Det et det som er så unikt med din blogg, der er at du ikke er opptatt av alle disse sponsorene som kan være farlig for kropp, hud og hår.
      // hvilken julekalender skal du ha i år?❤️❤️
      Digger deg Jennie!
      Stå på!! 💋💋

    15. Jeg synes at du er en super blogger og en person du kan se opp til som et forbilde(i hvertfall for meg)jeg synes ikke du skal bry deg om dem som skriver hat til deg!!! Du er unik du er deg du er helt spesiell og det vil du alltid være🔥🔥Jeg kommer til å støtte deg om du trenger det og fansen og venner og familie, så ikke bry deg om folk som skriver slemme kommentarer til deg😉Fortsett med det du liker og ikke gi opp, hvis du liker å inspirere andre folk så gjør det❤️❤️❤️ Hilsen Tale stoooooor fan✨

    16. Hei, Jennie Sofie jeg så igjennom noen av kommentarene(ikke det at jeg stalker eller noe sånt hvis du tror det😂😉)Men jeg tror kanskje Frida mener f.eks Sophie Elise, Anna Rasmussen, Kristine Kjelsvik(altså om jeg har skrevet feil på noen av navnene så vil jeg bare si at jeg ikke følger med på så mange bloggere, fordi den eneste bloggen jeg følger med på er din❤️❤️😉) så heheh😄

    17. Jeg synes du balanserer det utrolig bra!😘 Og det som er bra er DE du samarbeider med, junkyard går jo bare på din klesstil som inspirerer mange unge og det er bare positivt, i stedet for at du skal reklamere på det som går på det med tannbleking, vippeextension solarium osv fordi det går mer på “skjønnhetspress”. Det er bra at du ikke sier mye positivt om det til de unge som ser opp til deg😘

    18. Tale: men de er jo sponset i nesten alt de gjør. De legger heller ikke skjul på at bloggen er jobben deres og deres inntekt. Forstod derfor ikke kommentaren hennes. Då koselig at du liker min blogg 😉

    19. Du er så fantastisk Jennie <3 Du er så fornuftig og du prøver å være et godt forbilde og det er du! Du er en av de mest fornuftige personene jeg vet om! Ser veldig opp til deg! Stå på videre
      Savner deg 🙁
      Klem<3

    20. Ta for eksempel stinablogg, hun har interresante blogginnlegg!
      Selvfølgelig har mammatilmichelle, Sophie Elise osv samarbeidsinnlegg, men de har de i TILLEGG til “vanlige” innlegg. De skriver flere blogginnlegg hver dag…
      MEN sånn som du skriver innlegg hver dag/annenhver dag med mye samarbeid:) (bare ta å bla nedover selv) kanskje ikke samarbeidsinnlegg, men innlegg med annonselinker osv, snakker om ef, disney hele tiden 😆😆
      Nå sier jeg ikke at du skal skrive flere innlegg om dagen, men bare at jeg vil også ha innlegg uten at det skal
      Være annonselinker hele tiden / samarbeid❤️❤️❤️ Samsrbeidsinnlegg kan være en bonus 😉😉
      Men for all del, du gjør en kjempegod jobb og er en flink blogger ellers
      Klem

    21. Men jeg elsker bloggen din og har lest den siden dag 1! 👍🏻👍🏻 så du er absolutt veldig modig til å si nei til de tingene du ramsa opp❤️❤️

    22. Jeg elsker at du lager videoer. Spesielt med junkyard. Jeg vurderer å kjøpe superstar skoene til Adidas. Syntes du jeg skal kjøpe dem?

    23. Du lager verdens beste blogg😘 Jeg synest ikke at du sponser mye! De du samerbeider med, junkyard går jo bare på din klesstil som inspirerer mange unge og det er bare positivt, i stede for at du skal reklamere på det som går på det med tannbleking, vippeextrnsion osv fordi det går mer på “skjønnhetsspress”. Det er bra at du ikke sier mye positivt om det til ungene som ser opp til deg😍😍

    24. Jeg tenker at det alltid vil være personer som kommer til å ha en negativ mening og som vil skrive noe negativt bare for å irritere! Skriv om og samarbeid med de du ønsker 🙂
      Ha en super dag! 🙂

    25. Frida: He he. Takk for kommentarer. Men jeg skriver jo om mitt liv. Og jeg jobber med Disney, det er en stor del av livet mitt. Jeg har nylig blitt EF Ambassadør for å teste ut hvordan det er for å kunne svare på spørsmål jeg har fått om dette. Alle som har vært på språkreise kan bli ambassadør.
      Nå er jo bloggen min godt likt og jeg tenker å fortsette som jeg gjør. Jeg blogger i hvert fall om ting jeg liker, som interesserer meg om mitt liv og blogger ikke for å tjene penger slik som to av de du nevner gjør. Det er jobben deres og de tjener millioner på det. Men takk for tilbakemelding.

    26. Hei jennie♥
      jeg ville bare si at du gjør en fantastisk jobb!! Du legger så mye tid og arbeid i et innlegg for at leserene skal ha en (go opplevelse). Du har en helt fantastisk personerlighet og du har akuratt passe med samarbeid!! Det var også så korserlig og se alle de tingene du har sakt nei til! Du er en helt utrolig jente♥
      (sorry for at denne kommentaren kom litt sent)
      hilsen pia elise

    27. Hei Jennie💜 Du virker som en hyggelig person med en unik personlighet💓 Når jeg tviler på hva jeg skal ha på meg, så går jeg bare innom bloggen din, og får inspirasjon fra deg💛 Jeg kunne skrevet så mye mer om deg, men kl er 06 om morningen, og jeg våknet plutselig, så jeg følte for å skrive til deg☺️💓 Håper du får en fin dag idag💖og fortsett med det du gjør👍☺️ Hilsen en fan💓

    28. Jeg elsker bloggen din og du er sykt kul.
      Håper ikke flere personer snakker stykk om deg.
      Elsker videoene dine på youtube💕🦄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg