Hektiske dager

Hei!

Nå sitter jeg på båten på vei hjem i fra byen. Med en gang jeg kommer hjem har jeg 2 min på å fikse meg før jeg fyker av sted på trening! Huff. Litt hektisk dager men gøy at ting skjer.

I går hadde jeg besøk av Bahare fra Juliabladet hjemme hos meg på Nesodden. Vi brukte mye tid på å jobbe med et blad vi lager som skal handle om YouTube og kjente youtubere, bloggere og andre kule folk fra sosiale medier! Jeg er utrolig takknemlig og glad for at jeg får lov til å være med på dette.

Nå har jeg vært i byen på et annet spennende møte. I tillegg til dette har jeg andre spennende ting i vente. Det er en del som skjer for tiden men det er utrolig gøy og spennende.

Bahare og jeg utenfor "selfieveggen" min! Haha

Fra i dag

Pizza på vei ut fra møte. På min pizza har jeg ananas og pepperoni!

Hva liker du som topping på din pizza?

Klem Jennie

15 kommentarer

Siste innlegg