FØRSTE SKRITT

Hei

//Ambassadør Link

Første skritt for å oppleve dette er å bestille EF sin gratis katalog, ved å trykke //HER. 

Andre steg er å snakke med foreldre.

Tredje steg er å velge destinasjon og bestille reise.

Fjerde steg å begynne å drømme og glede seg til en uforglemmelig tur.

Det er mine fire steg for å å ha en fantastisk sommer for deretter å dra på reunion party med EF for å se alle vennene sine igjen! Husk at at om du bestiller før den 28. oktober kan du få opp til 4000kr i rabatt. Austalia, USA og Tokyo er 4000kr i rabatt og HELE Europa er 2000kr i rabatt. Om du planlegger å dra på språkreise send meg gjerne en mail på: [email protected] 

Jeg ønsker å følge de av dere som bestiller turen gjennom meg, slik at jeg kan følge deres eventyr når dere reiser. Da må du oppgi mitt navn ved din bestilling, så får jeg din informasjon av EF.

Her er i hvert fall vloggen fra “EF REUNION PARTY” i går! Jeg håper dere liker den!
 

 

 

Vil du at jeg skal lage flere vlogger?

Klem Jennie

20 kommentarer

Siste innlegg