SMINKEVIDEO??

Hei!

Så du gårsdagen episode av “The Club” på Disney Channel? Jeg hadde nemlig nok en episode med ” The Club Style”. Denne gangen var jeg alene og jeg ga blant annet sminketips, jeg viste hvordan du kan lage den perfekte nelgkunsten og jeg lagde en full “look” inspirert av Violetta fra serien Violetta på Disney Channel. Episoden var utrolig morsom å spille inn. Jeg syntes neglkunsten var supersøt og sminke tipsene passer utrolig godt dersom du vil gå for en naturlig sminke til hverdag eller for eksempel en bursdag. HER ER VIDEO OM DU IKKE HAR SETT DEN! Om du faktisk gjenskaper noe av det jeg lager på “The Club” ta gjerne å legg det ut på instagram og tagg meg I BILDET. På den måten kan jeg se det fra min profil og det hadde jeg likt utrolig godt. 

Den svenske videoen finner du HER

Den danske videoen finner du HER

Jeg håper i hvert fall at du liker videoen og kanskje blir inspirert til å prøve ut noe nytt!

Klem Jennie

 

6 kommentarer
    1. Åh!!! Du er så flink, og det er så morsomt å se på deg😘👍✨ Du er helt fantastisk Jennie💖😻 Love u Jennie❣

    2. Heia❤️Elske stilen din og bloggen😊Æ e elendig med eyeliner så lurte på kor man kan finne sånne eyeliner klistremerka? PS: e like gammel som dæ, like høy som dæ og vi har besten bursdag på samme dag👌🏼

    3. Hei! Elsker stilen din! ✨ Den er såå deg! Jeg lurte på hvor man kan få kjøpt de eyeliner-klistremerkene? Klem ❤️🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg