DETTE ER TOPP

Hei

I sommerferien var jeg så heldig og hadde besøk av Karen fra topp magasinet. Vi klarte å få til et møte helgen jeg var hjemme i mellom språkreisen og familieferien til Østerrike. Hun tok båten ut til Nesodden og vi var utrolig heldig med været. Hun fikk sett en god del av huset mitt og før vi begynte intervjuet lagde vi oss smoothie som vi kunne sitte med ute i sola. Det var en del morsomme spørsmål jeg ble stilt og det ble nok noen morsomme svar. Jeg kom også med noen av mine motetips og vi hadde også noe som kalles “8 kjappe” der jeg ble stilt åtte kjappe spørsmål og jeg må svare fort. 

Det var ikke bare en sak om meg men flere andre jeg kjenner også. Det var blant annet en sak med Marcus og Martinus og Isac Elliot. Jeg likte sakene deres utrolig godt. Til min store glede var det også selveste Selena Gomez på forsiden, pluss en fantastisk sak om henne inni bladet også.

Forsiden av bladet er superkult!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Leser du topp?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Dumt at Selena har avlyst konsertene i Europa ): men det er nok for hennes eget beste, jeg skulle egentlig på den i London..❤️

    2. Ja,jeg leser topp!💗 Også lurte jeg på om du kan lage et innlegg om da du var med delfinene i Malta? Det hørtes utrolig spennende ut❤️

    3. Hei! Jeg skal til London i påskeferien.👍🏻 Har du noen tips til hva slags butikker jeg kan gå på, og hva slags victoria’s secret body mister som jeg kan kjøpe??😊 Jeg har allerede Aqua Kiss😘 Håper du kan svare💗💗💗 PS: kjempe kult at du er med i TOPP!!💖

    4. Ja jeg leser topp. Det er superbra!!!❤️❤️❤️ Gjerne sjekk ut bloggen min. Sumasfashionfood.blogg.no sier:

      Ja, elsker topp❤️❤️
      Jennie Sofie du er en super blogger og youtuber, lurer på om du kan ha en Q&A om hvordan d var å spille i jenter😘
      Gjerne sjekk ut bloggen min sumasfashionfood.blogg.no❤️❤️
      Hilsen en fan❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg