DAGENS “THE CLUB” PLUSS BEHIND THE SCENCE BILDER!

Hei!

Fikk du med deg dagens episode av “THE CLUB”??? I dag var the min tur med “The Club Style” på skjermen og jeg snakket blant annet om hvordan du kan finne inspirasjon til antrekkene dine fra dine favorittkarakterer. Jeg satte sammen et superkult antrekk inspirert av Rey i “STAR WARS”. Om du vil se episoden legger jeg den under i innlegget. 

 

Siden episoden nå ligger ute kan jeg vise dere noen “behind the scence” bilder fra innspilling. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Dette var faktisk den aller aller første episoden jeg spilte inn med Disney. Bare å se på bildene får meg til å savne alt sammen. Alt i fra herlig English Breakfast og å bli stylet til alle menneskene jeg fikk jobbe med og alt det spennende jeg fikk oppleve. 

Tusen takk for utrolig mange koselige tilbakemeldinger både her og på instagram. Flere av dere har fortalt at dere ser på “The Club” med yngre søsken også, så hyggelig å høre. 

Ønsker deg en finfin kveld, hva enn du har for planer. 

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Tusen takk for at du legger ut videon her for jeg rekker aldri og se på det😅😘👍 Du er super flink og utrolig dyktig😍💖✨ Love u Jennie❣

    2. Du er bare så fantastisk flink❤️ Kommer du til å legge ut videoen av deg her vær gang? Jeg så i skapet mitt igår etter å ha sett på lol filmen. Og jeg fant ikke noe som lignet på noen av karakterene men når jeg så denne videoen klarte jeg å sette sammen noe skikkelig kult. Tusen takk for at du ga oss det tipset. Igjen du er bare så fantastisk❤️❤️

    3. Selene Gomez har avlyst konserten sin:(( skulle du på den? Vet at du er veldig fan:(( så det på topp sine siden 😥😥

    4. Hei Jennie Sofie. Vil du være med på håndballdate en dag? Vi kan møtes utenfor nadderud arena med håndballbag, håndballdrakt og knebeskyttere. Vi skal trene på hoppskudd, finter og straffekast blant annet. Jeg skal kaste håndballen i ansiktet ditt når vi skal trene på straffekast. Da må du få vondt å bli liggende å vri deg i smerte. Jeg vil at du skal skade venstre kne med vilje når vi skal på håndballdate. Jeg vil at du skal ryke korsbåndet i kneet ditt. Da blir du liggende å holde deg til kneet å skrike av smerte. Du kan ha håret i fletter. Hilsen en gutt som elsker å spille håndball.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg