KOMMER I LØPET AV KVELDEN!

Hei!

I dag tenkte jeg å legge ut “spørsmålsrunde DEL 2 av min reise til Malta med EF 2016! Selvfølgelig oppstod det en feil da jeg lastet opp videoen min og jeg sliter med å få lagt den ut. I tillegg har jeg planer selv i kveld så nå har jeg egentlig veldig dårlig tid. Litt stressa men videoen kommer i løpet av kvelden, så det er bare å følge med på blogg og youtube om du vil se videoen!

I går filmet jeg faktisk en annen video til dere også som jeg gleder meg masse til å redigere. Dere som følger meg på snap fikk en liten teaser på videoen. Her en noen bilder fra videoen som også kommer i løpet av uka til dere som ikke så det på snap. 

Har du noen planer for helgen?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Jeg har ikke noe spesielt jeg skal gjøre, bare slappe av og følge med på bloggen din😊😘 Gleder meg til videon💖👍 Love u Jennie❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg