AMALIE OG MIN SIN EPISODE!!!!

Hei!

Nå gikk “The Club Style” episode 2 på Disney Channel og det var min episode med Amalie. Vi ga tips om kule frisyrer du kan lage på deg og vennene dine! Jeg synes Amalie var superflink til å stylet håret mitt og jeg er glad hun likte frisyre jeg ga henne. Om du gikk glipp av episoden, frykt ikke! De ligger alle på Disney Channel sin youtubekanal. Jeg kommer nok til å legge de under i innlegget så dere som ikke fikk sett den kan, eller om du bare vil se den igjen! Husk at “The Club” vises mandag til fredag fra klokken 18.20 på Disney Channel om du vil se nye episoder!

 

 

Så du på “The Club” i dag?

Hva synes du om episoden?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Jeg så den i dag! Du var kjempe flink!!!😘😘 jeg gleder meg mye til å se flere videoer med deg på Disney Chanel!! ❤️❤️❤️ Jeg likte messy bunen best jeg var ikke så fan av den andre. Men det er min mening da!😘😘 gleder meg sykt til sminke tipsene! Jeg ELSKER deg så mye! Blir syyykt glad hvis du svarer!!❤️❤️❤️Hilsen Nathalie

    2. Kan du legge ut sånne videoer hver dag. fordi vi har ikkje Disney Channle på norsk. eg håper virkelig at du gidder fordi eg liker å se på deg.

    3. Jeg så den nye episode jeg likte spesielt der du lagde frisyren som Zara larsson bruker👍🏻👍🏻. Den ble kjempe fin 👍🏻👍🏻☺️☺️😎😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg