NOBE CHALLENGE VIDEO :-O

Hei

//samarbeid

I går la jeg ut en liten “teaser” av videoen jeg filmet med NOBE Aloe Vera i Norsjø Kabelpark forrige helg. Mange så denne smakebiten og mange kommenterte også at de gledet seg veldig til å se hele filmen. 

Jeg syntes det var alt annet enn lett å stå på Wakeboard for første gang. Jeg fikk også høre at det er veldig normalt å gå på trynet med en gang de første gangene man skal bli dratt ut i vannet av kabelen. Jeg ble derfor superglad for at jeg kom meg et stykke ut allerede første gang jeg forsøkte. Jeg har aldri stått på Wakeboard, vannski eller noe annet lignende så jeg var kjempespent. Jeg syns faktisk at jeg var litt tøff også, for det er ikke alltid like lett å forsøke nye ting som virker vanskelig og litt skummelt til og med. I tillegg var det mange folk der, men heldigvis tar jeg ikke meg selv så høytidelig….så jeg tok det med godt humør da jeg gikk på trynet i vannet med masse tilskuere. 

Vel…håper dere liker filmen og at den får dere til å smile og kanskje til og med få mot nok til å teste ut nye og spennende ting. Jeg er veldig glad for at jeg tok challengen, for det var veldig gøy. 

 

God helg 

Klem Jennie

#nobechallenge

9 kommentarer

Siste innlegg