FØRSTEHJELP

Hei

Sommerferien over og jeg føler at hverdagen kom litt kastet på meg. Jeg jobbet faktisk en uke før skolen startet og med en gang skolen begynte fikk jeg skolearbeid slengt på meg i tillegg til alt det andre jeg gjør. Denne uka og neste har vi masse prøver og fremføringer og jeg gleder meg til det er ferdig. Det er jo faktisk ikke så lenge til høstferien heller. 

I tillegg gikk ukene på Malta alt for fort og i de få dagene jeg var hjemme mellom Malta og Østerrike var jeg blant annet på innspilling med “God sommer Norge” og hadde besøk av en venninne. Ukene i Østerrike og Italia gikk enda fortere og plutselig var jeg hjemme i Norge igjen. Etter at jeg kom hjem hadde jeg noen fridager og en god del jobbdager. 

Jeg har holdt på med innspillinger for Disney Channel,  det har derfor vært pugging av manus i tillegg. 

Jeg holder på med et annet utrolig kult prosjekt og har i forbindelse med det vært på to møter og det blir nok enda fler etter hvert. Dette gleder jeg meg utrolig mye til å fortelle dere mer om. Jeg hadde håpet å kunne dele det med dere for noen uker siden, men det blir nok ikke før neste møte at jeg kan slippe hemmeligheten.

Så var jeg jo med Nobe Aloe Vera og spilte inn en Nobechallenge i Norsjø Kabelpark for ikke så lenge siden også, fikk du med deg den kule videoen? Om ikke kan du se den HER. 

Siden jeg kom hjem fra Malta har jeg publisert 6 videoer på Youtube. Summer Haul og Del 1 og Del 2 av spørsmålsrundene i fra språkreise, Nobe Challenge, Junkyard unboxing Haul og en vlogg! 

Det har derfor vært mye som har skjedd for meg i det siste. Godt å vite at det snart er høstferie men her en noen “FØRSTEHJELPSTIPS” som jeg liker når jeg trenger en pause for å få hodet over vannet.

1. Lage meg en god kopp te og koble av med god musikk.

2. Ta meg et herlig bad, gjerne med en badebombe og en god hårkur.

3. Legge meg i boblebadet ute, gjerne på kvelden og telle stjernene.

4. Se på bilder i fra en ferie og drømme meg tilbake.

5. Se på bilder i fra en destinasjon jeg skal til og planlegge og glede meg

6. Gå meg en kveldstur, om det regner er det nesten ekstra koselig. Ikke høre på musikk men bare høre på at det er stille og konsentrere på pusten. Puste godt inn og ut.

7. Se på Americas funniest home videos eller en serie jeg liker for å tenke på noe annet. 

Processed with VSCO with b1 preset

Har du noen gode tips til hva man kan gjøre for å koble av?

Klem Jennie

 

5 kommentarer
    1. Lese en bok med en god kopp med kakao(eller bare en varm drikke, det blir ekstra deilig hvis det regner så kan du høre regne sildre hvis du har vinduet åpent)
      Eller lage deg noe godt å spise og se på en serie.
      Bare slappe av i senga, og kanskje snakke med en venn på telefonen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg