TOPP STEMNING!

Hei!

Om du fulgte med på snappen min i går,  så du kanskje at jeg ikke var hjemme. Jeg var nemlig så heldig å bli invitert på lanseringen av TOPPBLADET sin youtubekanal! Jeg fikk på forhånd vite at det ville være fotoboks, snaks, musikk og godiebags. Kunne derfor selvfølgelig ikke takke nei til noe så spennende og moro. Jeg fikk lov til å ha med meg min kjære venn Ella og vi dro inn til byen på lanseringen. Lokalet var superkult og de hadde i tillegg pyntet med hjerteballonger, ballonger der det stod “TOPP”, med fotovegg, lys og masse mer. Det var et bord fylt med masse digg mat som wraps, drikke, cupcakes og mer. 

På lanseringen var det flere kjente youtubere, sangere og noen skuespillere. I tillegg flere som jobber innenfor TOPP og andre blader. Det var derfor flere der jeg aldri har møtt før, så jeg tok meg en runde og hilste på alle. Jeg ble kjent med mange nye mennesker og jeg koste meg skikkelig. Som om dette ikke var bra nok var det også en mini konsert med Jesper Jenset! Så utrolig kult! Han sang sin hitlåt  “High” og en annen sang han ikke har kommet ut med ennå. 

Etter litt mer mingling fikk vi goodiebags med masse kult inni!

NOEN BILDER FRA FESTEN

Etter lansering tok vi farvel med alle og dro tilbake til Nesodden! 

Kjenner du igjen noen på bildene?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Du var heldig som fikk møte Anna Birgis, Ellen Aabol, Tina Mondelia osv. Det hørtes veldig gøy ut!

    2. Kan du vise hva du fikk i goodiebagen🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 og hvem er han helt øverst til venstre

    3. Jeg kjenner igjen flere av de😄😻 Hørtes ut som en fantastisk opplevelse og så koselig at du fikk møte så mange😘👍 De som fikk møte deg var SKIKKELIG heldige💖😍 Love u Jennie❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg