UTFORDRET!

Hei!

Som jeg både har blogget om og lagt ut på instagram har jeg blitt utfordret til en superspennende challenge av @nobealoeveranorge. Jeg sa at jeg ville si hva utfordringen er når tiden nærmet seg og i morgen skjer det faktisk. Jeg tenkte derfor å avsløre hva jeg skal. “Nobe” har utfordret meg til å prøve wakeboarding!!! Til dere som ikke vet hva det er det at du står på et brett på vannet og blir dratt etter en båt. I dette tilfellet blir det ikke etter en båt men jeg skal gjøre det i en kabelpark. 

For dere som er mer nysgjerrige, følg med på min snap og nobe sin for eventuelle bilder og annet spennende i morgen. Min snap er “jenniesofiesnap” og nobe sin er “nobealoeverano”. Jeg er utrolig spent siden jeg aldri har prøvd det før, men også litt nervøs. Det blir nok utrolig spennende!

 

BIxg-_QjOJN

Har du noen gang prøvd wakeboarding?

Klem Jennie
 

24 kommentarer

Siste innlegg