MIN SPRÅKREISE PÅ MALTA DEL 1

Heyyyy!

Her er del 1 av min “Spørsmålsrunde for min språkreise til Malta med EF 2016” I denne videoen svarer jeg på en del spørsmål om rommet vårt, hotellet og andre spørsmål som ikke passer helt inn i del 2 og del 3. I del 2 kommer det til å handle litt mer om aktiviteter og del 3 litt mer om skole. Hvis du ikke fikk svar på alt du ville får du en ny sjanse nå til å stille spørsmål under dette innlegget. Igjen er det bare å fyre løs med så mange spørsmål du vil. 

 

Håper du liker videoen!

Klem Jennie

37 kommentarer
    1. Bra video❤️Var dine ledere norske? Håper på svar❤️(Vet det ikke passer så godt nå siden du har lagt ut to videoer rett etter hverandre, men kan du lage litt flere videoer, og/eller ha en fast dag i uka hvor du legger ut video?) Elsker videoene dine og blogge din, loveu❤️

    2. Hva slags aktiviteter var det?
      Lærte du mye engelsk der?
      Kommer du til å dra på språkreise neste år også, isåfall hvor?
      Visste de du ble kjent med hvem du var fra før?

    3. kan du si sånn ca. hvor mye penger du brukte på turen totalt? vurderer å dra selv men vet ikke hvor mye man evt. må betale ;)

    4. Hvor mye koster det å dra på språkreise?(har hørt at det er veldig dyrt men sett at du noen ganger kan få rabatt)❤️ Hva slags språk snakket de voksne som var “ledere” norsk, engelsk..?

    5. Hvilke dager hadde dere sånn slags “party/felleskveld”?
      Skolen dere gikk på, var det EF sitt bygg?
      Kan du fortelle litt om hvordan en normal skoledag på skolen til EF var? ( timer, fag, etc. )
      Når ble dere vekket i uka, og når i helgene? ( når var frokost?)

    6. 1.var det mange som var 14 år med på språkreisen?
      2.hvorfor gjikk du på en til språkreise?betalte du selv??
      3. var det mange som reiste uten en de kjente fra før./reiste alle sammen med en venn?
      4.skal du på en til språkreise igjen ??
      5.anbefaler du å reise med en venn??

    7. Hei! Bare lurte på om du kunne tenke deg å ha en slags “hva jeg har i skolesekken” video? Hadde vært veldig gøy, og jeg hadde satt stor pris på det, siden jeg selv forbereder meg til 10 klasse nå <3 klem

    8. 1. Brukte du mye tid på bloggen/sosiale medier på turen?
      2. Hvor lenge var dere på skolen?
      3. Hva lærte dere på skolen (hvilke språk)?
      4. Hadde dere harde senger? (som vi alltid dessverre får i utlandet)
      5. Var det mye støy utenfra når dere sov på rommet?
      6. Når pleide du å stå opp i Malta?

    9. okei det her har egt ikke noe å gjøre med språkereise men jeg håper virkelig at du fortsatt gjør det. VISE SMINKE RUTINEN DIN!!! herregud det ser bare så fint ut på videoene så pliiis gjør det engang

    10. Hei!
      Bra video!❤️
      Jeg lurte på om man får velge hvem man deler rom med?
      Og går det ann å være fler enn to på et rom?

    11. Hei jeg lurer veldig på om det er en måte du kan fortelle hvem du vil komme på rom med??❤️ Plis svar det hadde betydd så utrolig mye

    12. Hei jennie!☀️☀️ Hvorfor kom aldri ‘tester amerikansk godteri del 2’ ??
      Pliis svar!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg