05.00 I MORGEN

Hei

Da jeg våknet i dag gikk det opp for meg at vi faktisk reiser i fra Østerrike i morgen. Jeg har visst i over en uke at vi skulle reise hjem på onsdag men tiden har gått så fort at jeg ikke har fått det med meg. I dag brukte vi siste dagen på å gjøre det vi som oftest gjør her. Vi har vært ute og spilt basket, syklet, spilt andre uteaktiviteter og brettspill. De tingene vi ofte gjør, men i morgen vil det ikke være mulighet for å gjøre noen av disse tingene, og neste gang er kanskje om noen år. Vi har jo vært i Østerrike to år på rad og det er utrolig koselig, men neste sommer  har vi muligens andre planer. 

Jeg har jo også pakket alle tingene mine i dag, og jeg gruer meg allerde til å pakke ut når jeg komme hjem. Alltid så stress. I morgen reiser vi også ganske tidlig så jeg må stå opp mellom 05.00 og 05.30. Det blir nok derfor ikke en alt for sen kveld.

Processed with VSCO with b1 preset
 

Slenger meg en liten “happy” selfie i dag<3

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. HEI, Jennie jeg leser bloggen din hver dag og den er utrolig! Det er veldig fint at du sier takk til alle fansene dine, jeg kjenner deg ikke men jeg tror at du bare er kjempekoselig.🌴🍒🌴Kan du værsåsnill å lage en hårvideo?Håper på svar. Fortsett med å være den personen du er. Klem Alisa💖💕💗💘💝💞💟💓❤

    2. Jeg hater også å dra fra steder, og i morgen skal jeg dra fra der jeg er nå😿😪 Håper turen hjem i morgen tidlig går bra😘😓 Love u Jennie❣ PS. Du var SUPER pen på det bildet og håret ditt så skikkelig kult ut😍👍❤️✨

    3. Det var for tidlig da❤ Kan du lage innkjøp video fra Østerrike hvis du har kjøpt noe da ❤
      Håper du svarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg