IKKE TAKKET??

Hei!

I dag har familien dratt og besøk flere familiemedlemmer i Østerrike som vi ikke ser så ofte. Vi besøkte oldemoren min her i Østerrike og noen tanter og onkler av pappa. Ikke bare er det koselig å se de igjen, men jeg får også jobbet litt på tysken min. Jeg kjenner jeg forstår mye mer enn jeg kan snakke, men jeg prøver å svare kort og enkelt. Da går det ofte helt fint. Hehehe!

Da jeg kom hjem tok jeg en liten titt på bilder jeg er tagget i på instagram, noe jeg gjør en gang i blant. Da kom jeg over flere fargerike og sommerlige edits laget av noen. Jeg syntes de var superkule og valgte derfor å vise de til flere av dere. Det er helt utrolig at noen av dere faktisk tar dere tid til å lage slike edits, og det har jeg sagt før også. Jeg vil også takke dere som følger meg på Instagram,leser bloggen, ser videoene mine osv.. 

Den dagen jeg var på “GOD SOMMER NORGE” nådde jeg 200k følgere på IG. Jeg nevnte det på LIVE TV  at jeg satte utrolig stor pris på følgerene mine og at jeg ikke hadde vært her jeg er i dag uten deres hjelp. Jeg takket også i kommentarfelt på instagram. Det var dessverre ikke alle som fikk det med seg men dere fortjener en skikkelig takk. Tenk at vi har nådd 200k ( nå 204k). Jeg husker fremdeles i fjor sommer da jeg fikk 100k og det var utrolig stort. Så tusen takk alle sammen for støtten deres!

DENNE ER AV @JENNIESOFIE.FASHION


DENNE ER AV @JENNIESOFIEE_FANPAGE

OG DEN SISTE ER AV @JENNIESOFIE.EDIT

Har du instagram?

Klem Jennie

29 kommentarer
    1. Nei jeg har ikke👌 jeg lurte på at på Snapchat da jeg skriver navnet ditt eller det du heter på Snap men det kommer opp ingenting 😵Å jeg har veldig lyst til å legge deg til☺Håper du svarer meg hva som er problemet😙 Jeg elsker bloggen din😍 Du er veldig flink på alt ❤Du er forbildet mitt❤

    2. Jeg har verken instagram, eller snapchat… Men leser bloggen din hver dag!!
      Men jeg lurte på om du kunne legge ut noen bilder av de siste snapene? <3

    3. Jeg ble litt nervøs når jeg så “overskriften” din på instagram på det siste bildet ditt så jeg gikk rett inn på bloggen for å lese hva det sto! Jeg husker at jeg skrev det med at jeg ikke hadde fått med meg at du hadde takka for 200k, så jeg ble litt engstelig for at du tolka kommentaren min feil.. Heldigvis tror jeg du skjønte hva jeg mente 🙂

    4. Hei, ja jeg har Instagram, jeg heter charlie_priiiv, du kan jo ta en tur innom. Men jeg har privat bruker så du må nok spørre først😘😂

    5. Jeg ha instagram jeg hetter sofiabolstad og det hadde betydd masse hvis du begynte og føl meg. Jeg leser bloggen din helle tiden og jeg ser videoene dine og jeg er en stor fan. Klem sofia

    6. Ååå! Det er så bra gjort av deg å takke folk på den måten! Jeg kjenner jeg blir så glllaaaad❤️

    7. Har Instagram ja<3 Håper noen av dere som ser kommentaren min kunne tatt en lten tur innom min blogg og, er ny:))

    8. Ja,jeg har Instagram. Jeg heter marit_olaussen03, håper du vil ta en titt på den😊
      Elsker bloggen din, leser den hver dag😍 Du er best!❤️❤️

    9. Ja, jeg har Instagram. Jeg heter: @marit_olaussen03. Ta en tur innom😊
      Jeg elsker bloggen din,leser den hver dag😍
      Du er best!❤️❤️

    10. Ja, jeg har Instagram❤️Heter: KARRO2004 på insta❤️Jeg Leser bloggen din hver dag❤️Du er mitt store forbilde, og jeg har ikke ord for å beskrive hvor mye du betyr for meg❤️Elsker de fine kolleksjonene dine for WoW❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg