ETTERSPURT VIDEOKLIPP

Hei

I går var jeg som jeg tildigere både blogget og instagrammet  gjest hos “God Sommer Norge” på TV 2. Programmet sendes direkte i fra TV 2 sin takterrasse på Karl Johan og selve sendingen begynte klokken 20.00. Litt tidligere på ettermiddagen dro jeg med familien og en venninne inn til Oslo for å spise Pizza og god dessert før vi tuselet opp til Karl Johan. 

Kom nesten rett inn til hår og sminke og fikk noen løse lokker i håret og den vanlige TVsminken på. Det vil si, myyye mer sminke enn det jeg pleier å ha på selv, men det har jo med lyset og slikt å gjøre. Mange spurte foresten hvor toppen jeg hadde på meg var i fra, og den er en del av den nyeste kolleksjonen “Wow by Jennie Sofie” som kom ut i mai måned. 

Jeg fikk også snakket litt med noen av de andre gjestene som skulle være med på sendingen samme kveld og jeg må virkelig si at Andreas imponerte meg stort. Utrolig koselig, veldig inspirerende, et stort forbilde og så har han jo sjarmen også da. Sjekk ut bilde hans av oss to på Instagrammen hans da vel, litt av en tekst han skrev under, he he. For dere som ikke så sendingen så har Andreas blitt tatt ut av Olympiatoppen til å delta i Paralympics i Rio i September innenfor svømming. Trykker du //Her kommer du rett til han sin Instagrambruker 😉 

I dag har jeg det ganske hektisk og må dessuten begynne å pakke igjen. I morgen tar jeg turen til Østerrike. Derfor er det veldig greit for meg å kunne dele det etterspurte klippet i fra gårsdagens sending på TV 2. 

Under introen av programmet viste de også et klipp av meg som skulle sette opp en solstol, skal se om jeg kan få lagt ut det på en måte også, for det var ikke akkurat en så lett oppgave som jeg hadde trodd, he he. 

OM DU TRYKKER //HER KOMMER DU TIL VIDEOKLIPPET

 

14 kommentarer

Siste innlegg