JEG ANGRER

IKKE 😀

Hei

Etter at jeg klippet meg kort og la ut bilder av det, er det veldig mange som har skrevet til meg at de har fått lyst til å klippe seg kort også. Mange har også allerede gjort det, men en del skriver også at de er redde for å klippe seg “så kort” som jeg gjorde. At de er redde for at de kommer til å angre og lurer på om jeg angrer. 

Helt personlig og helt ærlig angrer jeg ikke på at jeg klippet meg så mye som det jeg gjorde. Da jeg hadde langt hår gikk jeg faktisk for det meste med håret opp i dult eller i hestehale, nå går jeg mye oftere med håret ned. Lengden er akkurat slik at jeg fremdeles får flettet fiskebensflette på hver side, få en liten dult på hodet og en søt hestehale. 

Pluss…det er hår folkens, det vokser ut igjen 😉 Ja, det kommer til å ta litt tid å få like langt hår igjen om jeg hadde ønsket det, men tiden går jo superfort også. Så får man nesten skjerpe seg litt om man angrer også, for det fins verre ting i livet enn å ha kortere hår enn det man ønsker seg. Dessuten syns sikkert “alle” andre at du er superfin, ikke vær så streng med deg selv. Om du allikevel skulle angre, husk at det ikke hjelper. Håret ditt vokser ikke fortere ut selv om du er trist, sur eller lei. Smil, gjør det beste ut av det og ha det gøy, da går dessuten tiden mye fortere også. Mange skriver til meg at de syns jeg kler denne hårlengden veldig bra og det er jo koselig å lese og høre det. Så er det noen jeg har møtt etter at jeg klippet meg som har sett på min Instagram på bildene og spør om hvorfor jeg klippet det lange fine håret mitt. Forandring fer bra en gang i blant sier jeg og jeg vil også vise at hårlengden ikke er MEG som person. Jeg er ikke håret mitt, hvis dere skjønner. Jeg tror også at det dessverre ofte er slik at jenter med kort hår ønsker seg langt hår, jenter med langt hår ønsker seg kort hår, jenter med blå øyne syns brune øyne er kjempe fint og de med brune øyne ofte ønsker seg blå eller grønne. De med rett hår ønsker seg ofte krøller og flere av de med vakre lokker bruker kanskje rettetang. Kan man ikke bare forsøke og være glad for den man er? 

Selv så vet jeg ikke at jeg kommer til å spare til langt hår igjen. Jeg syns det er kjempedeilig med denne lengden og merket det da jeg var på Malta at det var deilig å bade uten det kjempelange våte håret. Jeg sparer også MASSE tid på å føne det når jeg må gjøre det, he he. Vi får se hva som skjer. 

Kjenner du deg igjen i noen av tingene?

Klem Jennie
 

63 kommentarer
    1. Klippet meg ganske mye forrige uke og jeg angrer ikke, det ble litt lenger enn ditt, men det jeg angrer på var at jeg gjerne skulle klippe det litt kortere sånn som du har nå❤️❤️PS: du har et veldig fint hår👽

    2. Jeg synes at det er bra at du sier ifra om at selv om du har klippet deg kort betyr ikke det at andre også må gjøre det.
      Kan du lage mer videoer på YouTube?
      PS: Du er den beste YouTub’ eren jeg vet om😍💕

    3. Fint innlegg, men jeg synes du kan endre overskriften til noe som passer til innlegget, og ikke bare la det være en clickbait, håper du skjønner at det er ganske irriterende for oss lesere. Synes overskriften heller kunne vært “jeg angrer ikke”

    4. Hej! Jeg kjente med godt igjen i de tingene😊 Veldig bra innlegg fortsatt sånn:) følg meg gjerne på instagram: @emlo_05
      ILU😍❤️

    5. Jeg synes at det er bra at du sier ifra om at selv om du klipper deg betyr ikke det at alle andre også må det.
      Kan du lage flere videoer? Elsker videoene dine mer enn alt❤️
      PS: Du er best👊🏻

    6. Kjente meg igjen der ja:) fortsett sånn❤️ Følg meg gjerne på instagram: @emlo_05
      ❤️WE LOVE U😍

    7. I februar klippet jeg meg, klippet meg enda kortere enn deg. Alle sa til meg at d var fint, flere av vennene mine ville klippe seg sånn også. Angrer isje et sekund.

    8. Så utrolig fint skrevet Jennie!
      Det er som du sier, “kun” hår og hårlengden definerer ikke deg som person. Du synes kanskje det var litt uvant i starten, men må bare si at du kler den lengden utrolig bra! Må vel være utrolig mye deiligere også å ikke stresse med det lange håret. Har selv ganske langt hår, men etter du klippet det så har jeg faktisk fått mer og mer lyst til å klippe det. Så vi får se hva det blir til! Utrolig fin er du ialfall Jennie, og det er hvordan man er på innsiden som teller, ikke hvor langt/kort hår man har. Masse lykke til i morgen på direkte sendt TV forresten; dette greier du så bra! 🙂

    9. Anonym: Syns det passer jeg, for det er så mange som er redd for å angre og tror kanskje jeg gjør det. Dessuten syns jeg overskriftene mine ofte er litt “kjedelige” fordi de ikke blir spennende i det hele tatt 😉

    10. Very good post! I am totally amazed. Your thoughts are sweet. Everything is so true and the way you write it is commendable. You are very good blogger❤

    11. Du kler virkelig kort hår sååå fint☺️ Jeg klipte meg kortere 1 uke etter du hadde klipt deg og har sånn ca. samme lengde som deg, og jeg angrer virkelig ikke😄 Hår vokser jo uansett sett så fort tilbake (jeg syns det vokser alt for fort😂)

    12. Kjempe fint skrevet Jennie. Jeg har like kangt hår som du hadde, plutselig når du la ut bilde av deg da du var ny klipt holdte jeg på å ta saksa og bare klippe av håret mitt! Det så så utrolig deilig ut å ha kort hår. Skal til Tyrkia snart og det er det litt vanskelig å drasse med seg så langt hår. Men nå har jeg klippet meg fra brystet, og det er så utrolig deilig. Men tørr fortsatt ikke å klippe meg like kort som deg, jeg har veldig sjukt hår, og det er så tørt at det går ann. Det blir så sykt poff (haha poff) etter at jeg dusjer, så jeg retter håret mitt hele tida. Men du passer det utrolig mye. Som du sier det er bare hår, vokser ut igjen. Man må være fornøyd med det man har. Hår er ikke det eneste problemet i hele livet. Du er sykt nydelig Jennie❤️

    13. Jeg klippet meg her forleden, jeg var så lei av alt det lange håret, spesielt når det blåste. Nå har jeg litt lengre hår enn deg, og er superfornøyd:)

    14. Du er utroligt kul og fantastisk!! Et forbilde for mange er du også👍Har alltid noe bra å si. PS: gleder me til å se deg på god sommer Norge og intervjuet i topp-bladet når det kommer ut. Og så håper jeg at jeg ser deg på Selena Gomez konserten!!🎤🎤👌🎉

    15. Jeg har akkurat klippet mye av håret(samme lengde som deg sånn cirka). Jeg angrer ikke og har hatt lyst til å gjøre deg lenge, men har ikke tørt. Jeg har tenkt at jeg skal klippe mye av det, men så har jeg komt til frisøren og pinglet ut. Jeg er så enig med deg at alle bør bare like seg selv for den de er ikke håret, men dessverre er det ganske vanskelig når du er i tenårene. Mange mener at det er fineste å ha rett hår, men jeg mener selv at de som har krøller bør vise dem frem å ikke rette det.

    16. Du er kjempefin med kort hår og jeg synes det ser kjempekult og stillig ut❤️ Klippet håret litt lenger en normalt forje gang jeg klippet meg for insperasjon fra deg og jeg er kjempe fornøyd me men har litt lyst å klippe håret enda litt mer💇🏽
      Jeg er helt enig om at folk ikke skal være redde for å klippe seg. Hår er bare hår og det er bare innsiden som virkelig teller👍🏼💘 du er en kjempe stort forbilde for mange og håper jeg kan møte deg en gang💁🏽💁🏽

    17. Jeg klippet meg for ca en måned siden, og jeg angrer ikke! Det er kjempe deilig og ha sånn lengde, og jeg syntes at du kler det veldig, jennie<3! Klem fra meg<3

    18. Jeg synes at det er veldig fint av deg å tenke at man liksom;er sånn man er…du har et veldig godt hjerte💗+du er super pen💗💗💗

    19. Det hjelper mye at du sier at det ikke er hårlengden som ikke definerer hvem du er. Det kjennes også bra at det ikke bare er meg som ønsker rett hår i steden for lokker/korketrekkere og krøller. Haha, for det er meg. Jeg gjør forskjellige ting for å få rettere hår som f.eks å sove med fletter. Da får jeg ganske rett hår. Men når jeg tenker på det, så er det mange som har sagt at jeg er heldig som har “fall” i håret.
      Du inspirere så mye! Grunnen til at jeg ikke klipper det er fordi jeg ønsker meg langt hår. Håret mitt vokser sikkert mindre enn 1 mm i måneden. Jeg misunner andre som har hår de kan gjøre mye med fordi det vokser “normalt”.
      Du er et så bra forbilde for andre! Du gjør det du tror er best for følgere dine og du gjør aldri noe galt. Det er ingen ting jeg ikke liker med deg. I mine øyne er du perfekt!

    20. Du er super fin med håret ditt, og dette innlegget du nettopp skrev var helt fantastisk å lese, jeg tror dette kan hjelpe mange❤️❤️

    21. Jeg er helt enig Jennie at man bare er seg selv og ikke tenker på hva andre syntes om deg. Og jeg syntes at det er bra at du som har mange lesere kan få det til at folk ikke går og snakker stygt bare fordi man er den man er. Du er kjempe fin med håret ditt. Og det var helt fantastisk å lese innlegget ditt❤️❤️

    22. Hei❤️💕
      Jeg syntes du er modig som tør å klippe deg og å si din menig! Og jeg er helt enige alle bør være seg selv, jeg klippet meg ganske kort så jeg ga det samtidig til Kreft foreningen✌🏼️
      Foresten du er super pen og flink til det meste😊😉
      Klem fra en fan💕💖

    23. Ja, helt enig med deg💗Dessuten trenger du ikke å være redd for at folk skal komme med hat eller noe sånt, siden det alltid vil være noen som støtter deg🤓(Hahaha vet jo selvfølgelig at du ikke er redd, men bare sånn at du vet det😉)Gleder meg foresten meg til du skal på GSM og skolefri

    24. Jeg klippet meg ganske kort i går, hadde langt hår, men så klippet jeg det skulder-kort, angret sykt! Men etter dette innlegget angrer jeg IKKE i det hele tatt! Uansett gror det ut igjen, og tiden flyr jo agårde, gleder meg til om 3-5 mnd når håret mitt er ca som ditt! Elsker håret ditt, har tenkt å spare så langt som du hadde, fant et gammelt bilde <33 Emilie.

    25. Jeg har brune øyne og brunt hår med krøller i. Og jeg skulle ønske at jeg hadde hatt blå øyne og langt blondt hår.. Men jeg burde kanskje begynne å sette mer pris på meg selv.. Takk Jennie❤️

    26. Kan du ha en video der hvor du viser hva du kjøpte i Malta,altså en innkjøp video.Og var Emilie Mari med på språk reisen

    27. Jeg synes at det er veldig fint av deg å tenke at man liksom;er sånn man er…du har et veldig godt hjerte💗+du er super pen💗💗💗

    28. Hei Jennie❤️ Håret ditt er såååå utrolig fint!💁🏼 Nå kan du legge ut nye hårvideoer. Du er mitt forbilde, du har klart så ufattelig mye i ung alder, og på kort tid.., blogg, youtubekanal, 2 kleskolleksjoner, TV og mer! Helt utrolig! I tillegg er du veldig vakker😍🌸 ILU💕

    29. Jeg veldig glad for at du skrev dette innlegget, siden jeg vurderte også å klippe håret kort siden du inspirerte meg veldig og det virker så deilig å bare ha kort hår. Heg var veldig usikker, men takket være dette innlegget så er jeg sikker på det og jeg gleder meg 😍💕

    30. Eg har klippet meg og eg har sirka like langt som deg og eg angrer ikkje for nå går eg meir med håret løst og det blei mykje finare✨ Du he mange som leser bloggen din og då er det bra at du seier meningen din✨ PS: Du er nydeli med kort hår💕 Kan du legge ut meir videoer På YouTube kanalen din😚

    31. Det du skrev var utrolig fint! Du er kjempeflink til å hjelpe folk til å være fornøyd med seg selv:D

    32. Skal klippe meg ca like kort som deg også.❤️❤️❤️Synes det er fine innlegg du legger ut på bloggen og Instagram❤️ Det som er fint med deg er at du skriver hva du mener og ikke holder ting inni deg. Det dårlige er at ande persjoner skriver unødvendige ting til deg!!! Elsker det du gjør med livet ditt❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    33. Jeg synes du er sykt fin med kort hår! 💕
      Men det er en ting jeg lurer på utenfor temaet: hva slags Mac har du?

    34. Hei Jennie!
      Jeg ville bare si at du kler det “korte” håret kjempegodt! Du ser mye mer voksen ut, om du skjønner. Jeg har ganske nylig begynt med å blogge og jeg ser opp til deg og bloggen din. Du har oppnådd så mye i livet ditt, i en så ung alder. Jeg er like gammel som deg og jeg har vel så og si ikke opplevd noen ting i livet mitt. Du er et forbilde for mange unge jenter, så stå på og vær deg selv<3

    35. Hei!
      Jeg har også klippet meg kort, jeg jore det før du klippet deg. Etter jeg jore det og jeg ikke viste at du hadde jort det angret jeg. Men jeg så du hadde klipet deg og sluttet og angre.
      P.S. Jeg har like kort hår som deg!😀

    36. Hei Jennie Sofie.
      Du gir meg så masse inspirasjon, og sikkert mange andre også!
      Dette var et veldig bra innlegg, og du har et poeng💘
      Fortsett slik☺️❤️
      Ly❤️❤️

    37. Hei Jennie. Først vil jeg starte med å si at jeg elsker bloggen din. Du inspirerer meg ofte til å ta nye valg og prøve nye ting. Dette innlegget var ganske nytting for meg nettop fordi jeg vil klippe meg kort, men var usikker pga fletting. Fortsett med bloggen 💛

    38. Hei jennie💚
      Stor fan av deg du er så utrolig pen 😄
      Jeg liker og flette,løst, topp og sette oPP i hestehale osv… og vil klippe 💇meg like kort som ditt, og derfor lurer jeg på om du kan lage en YouTube video der du setter deg opp på de ulike måtende… 🙈 håper du kan😃 og en ting til meg må nevne du lager VELDIG brae videoer på musical.ly jeg heter karonella 😉 (kanskje du kan følge meg ) det hadde vert så morsomt 🙄
      Hilsen karoline 😹💙💜

    39. Jeg har korketrekkere / krøller / lokker og ønsker meg slett fordi jeg har det alltid satt opp 🙁

    40. Ville gjort det samme om jeg var deg! Du kledde det såå bra 🙂 fikk nesten lyst å klippe meg sånn selv, jeg! Hmmm

    41. Du er kjempefin med kort hår og jeg synes det ser kjempekult og stillig ut❤️ Klippet håret litt lenger en normalt forje gang jeg klippet meg for insperasjon fra deg og jeg er kjempe fornøyd me men har litt lyst å klippe håret enda litt mer💇🏽
      Jeg er helt enig om at folk ikke skal være redde for å klippe seg. Hår er bare hår og det er bare innsiden som virkelig teller👍🏼💘 du er en kjempe stort forbilde for mange og håper jeg kan møte deg en gang💁🏽💁🏽

    42. Hei Jennie😊
      Hvor klipte du deg?❤️ Jeg vil også ha sånn hår, men er så redd for at det skal bli så poofy

    43. Hei! Jeg synes du var super fin! Hvor mange cm er håret ditt? Har øyst på like kort hår:) Hvordan starter man egt blogg? Gjerne svar for har lyst å bli blogger så trenger litt tips;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg